אגרנות כפייתית של חפצים במרתף

אגרנות כפייתית של חפצים 

המרתף שלכם עמוס החפצים, רהיטים, פריטים, גרוטאות, אשפה ופסולת? חיים, מתגוררים או מכירים אגרן כפייתי שלא מפסיק לערום ולאגור פריטים לא שימושיים במרתף בבית שלכם?

הגיע הזמן לשינוי, הגיע הזמן לעשות סדר ואגרון מחדש במרתף ביתכם, הגיע הזמן לפנות לחברת שי פינוי דירות– אך לפני שתכירו אותנו, בואו נבין למה זה מסוכן לחיות בבית עם מרתף עמוס בחפצים?

למה זה מסוכן לגור בבית עם חפצים במרתף?

המרתף הוא חלק בבית שנמצא באזור התחתי של הבית, מתחת לאדמה ברוב הפעמים, ישנם בתים מסוימים שיש גישה קטנה במרתף לחלונות קטנים.

המרתף זהו האזור בבית שהלחות בו היא הגבוהה ביותר, בשל העובדה שהוא בדרך כלל האזור בבית שהכי פחות מאוורר, מה שהופך אותו לאזור המסוכן ביותר, והחשוב ביותר לשמירה על היגיינה מרבית בו.

 

לכן, מרתפים שעמוסים בחפצים ופריטים הם מסוכנים מאוד, בשל העובדה כי פריטים אלו עלולים להוות מצע נוח מאוד לגידול מגוון של חיידקים, בקטריות ומזיקים, אלו הם התנאים הנוחים ביותר עבורם, וכן, בנוסף לכך, גם צבירת אבק ולכלוך המסוכנים אף הם לבריאות ממשית של דיירי הבית המתגוררים בו.

חברת שי פינוי חפצים ממרתפים

לאחר שהבנו, כמה מסוכן לאגור פריטים וחפצים במרתף, הגיע הזמן להכיר את החברה המקצועית ביותר בארץ בתחום פינוי וניקיון המרתפים והבית.

שמי שי, ואני המנהל בחברה שי פינוי וניקיון בתים ודירות, אני מעסיק צוות מקצועי ואמין של עובדים, וכולם בעלי שנים של ניסיון בתחום הפינוי והניקיון של בתים ומרתפים, מעל 20 שנות ניסיון, הגיע הזמן לעשות פינוי במרתף שלכם, הדבר עלול להיות מסוכן ביותר עבור הדיירים בבית, אל תדחו את העבודה אפילו לא בעוד יום אחד. הגיע הזמן לעשות שינוי ולחיות בבית בריא יותר.

לכן, אם המשפחה שלכם חשובה לכם והבריאות שלכם חשובה לכם, צרו קשר עוד היום, קבעו פגישה, ואנו נגיע לפנות לכם את המרתף ואף נבצע ניקיון כללי של שטח המרתף שלכם.

עם איזה חומרי ניקיון אנו עובדים?

אנו עובדים עם חומרי הניקיון וחברות הניקיון המובילות ביותר בתחום הניקיון, חומרי הניקיון שלנו מותאמים לכל משטח, חומר, רהיט או טקסטורה, ולכן אל חשש, אנו יודעים את העבודה ומבינים איך לנקות כל חומר ומשטח.

 

כיצד מתבצעת עבודת פינוי המרתף?

עבודת פינוי המרתף מתבצעת ב-3 שלבים עיקריים וחשובים, בשלב הראשון צוות הניקיון שלי יבצע סידור וארגון הפרטים והחפצים שנמצאים במרתף, כמובן שהכל יעשה איתם ובשיתוף פעולה מלא שלכם, בשלב השני הצוות יבצע פינוי של כל החפצים המיותרים שאינכם זקוקים להם יותר, ויפנה הכל בעזרת המשאיות והמכולות שברשותנו לאתר פסולת מורשה, את הציוד שאינו שמיש ותרצו תוכלו גם לתרום או למכור כרצונכם, ובשלב השלישי הצוות יבצע ניקיון של חלל המרתף.

אל תחששו ואל תתביישו, זוהי העבודה שלנו, ופינינו בעבר כבר מרתפים במצבים קיצוניים מאוד מאוד, צרו קשר עוד היום והבטיחו לכם ולמשפחה שלכם חיים בריאים יותר, נקיים יותר ורעננים הרבה יותר באווירה טובה והמון סדר.

התקשרו אלינו עוד היום, אנו נעשה את העבודה הקשה עבורכם.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן