אגרנות כפייתית עקב חסך שהיה בילדות

אגרנות כפייתית עקב חסך

אגרנות כפייתית הינה תופעה נפשית אשר מובילה את האדם להתנהלות בלתי סבירה. מדובר על אגירה בלתי מוסברת של חפצים וגרוטאות שאינם נצרכים לשימוש פיסי. המענה שהחפצים הללו נותנים הוא נפשי. לפעמים מדובר על הפרעה שמתפתחת בגיל המתבגר כתוצאה מחסך שהאדם חווה בילדות.

כאשר הילדות הייתה מלווה בקושי ובמחסור, והחיים הפגישו את האדם עם רעב או חסרים משמעותיים, הוא עלול לפתח כתוצאה מכך אגירה בהמשך החיים. האגירה הזו נותנת לאגרן את הביטחון כי מעתה ואילך לא יחסר לו דבר. ולאורך כל הדרך יהיו לו כל הפריטים והחפצים שהוא יצטרך להם.

המענה הטיפולי והמענה לבית

אדם שמגיע למצב כזה צריך להגיע לטיפול באגרנות כפייתית. וזאת כדי לשחרר את החסך מהילדות ולמנוע ממנו להתבטא בצורה מעוותת ומציקה כמו אגרנות כפייתית. אך לצד הטיפול בנפש יש לבצע גם טיפול בבית. כיוון שתקופה מסוימת של אגירה כפייתית מביאה לכך שהבית לובש צורה של מחסן עמוס ומוזנח.

כל חפץ נוסף שמגיע הביתה, כל פריט שמצטרף ליתר החפצים שכבר נמצאים בבית, מעמיסים ויוצרים אנדרלמוסיה של ממש. והתוצאות באמת עצובות. כיוון שכאשר הבית אינו מאפשר ניהול תקין של סדר היום, כאשר בבית אין מקום לחפצים בסיסיים בגין גרוטאות מיותרות – העסק לא פשוט.

מה עושים כדי להחזיר את הבית למצב שפוי?

אם אתם רוצים להחזיר את הבית למצב שפוי, אם הנכם מעוניינים לשנות לטובה את מראה פני הבית, ולאפשר לעצמכם לחיות את החיים בצורה תקינה וסבירה, כדאי לכם להכיר את השירותים של המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים. החברה הזו פועלת בתחום הסיוע והעזרה לאגרנים כפייתיים.

החברה מכירה את האוכלוסייה מקרוב וחותרת להגיש להם את הסיוע ההולם אותו הם צריכים. החברה מתנהלת על ידי צוות מקצועי של עובדים אשר מכירים את אופי העבודה ואת המורכבות שלה. וכך הם מנהלים עבור כל לקוח ולקוחה את תהליך הפינוי באופן יעיל ומותאם אישית.

גם אתם תוכלו לפנות בקלות וללא מאמץ את הבית. פנו אל המרכז לסיוע וקבלו את העזרה הנדרשת לכם עבור פינוי הבית.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו