מה באמת חשוב לדעת על דירות אגרנות כפייתית?

כל מה שצריך לדעת על דירות אגרנות

אגרנות כפייתית הינה תופעה רחבת היקף ומימדים במסגרתה אנשים הסובלים מבעיית האגרנות, אוספים ואגורים בשטח ביתם (או בכל שטח אחר העומד לרשותכם) כמויות גדולות של פריטים וחפצים שונים אשר אינם נחוצים להם. פעולת האגירה מתבצעת ברוב המקרים על רקע מצוקה או בעיה נפשית ממנה סובל האגרן ולכן הטיפול בבעיה מצריך התערבות של אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש.

דירות מוזנחות ומזוהמות בעקבות אגרנות כפייתית

דירות בהן מתקיימות פעולות אגירה אובססיביות של פריטי תכולה וחפצים שונים, הן דירות מוזנחות ומזוהמות המתאפיינות בתחלואים ונזקים שונים כגון:

  • הצטברות אבק המובילה לתחושת מחנק בשטח הדירה – חשוב לציין שקרוב ל-90% מהאגרנים הכפייתיים סובלים מבעיות בדרכי הנשימה עקב כך.
  • עומס יתר של פריטי תכולה המאוחסנים בצורה לא בטיחותית – עומס היתר של פריטי התכולה מקשים על ביצוע פעולות תחזוקה בסיסיות בשטח הדירה, כאשר האחסון הלא בטיחותי של פריטי התכולה עלול להוביל לנזקים בלתי הפיכים לדירה במקרים של שריפה או קצר חשמלי.
  • נקודות חשמל הרוסות- דבר העלול להוביל לקצר חשמלי ושריפה בשטח הדירה
  • הופעת מכרסמים ומזיקים אחרים – פריטי התכולה הישנים מובילים מן הסתם להצטברות חיידקים ומכרסמים שונים
  • הופעת נגעים על גבי קירות הדירה- הופעתם של סימני רטיבות, עובש ופטרת אופייניים לכל דירת מגורים בה מתקיימות פעולות של אגירה אובססיבית של פריטי ציוד וחפצים שונים.
  • ריחות צחנה- דירות אגרנות מתאפיינות גם בריח נוראי העולה מהן

על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים לסביבת המגורים, חשוב לבצע פינוי מקצועי של דירת אגרנות. פינוי זה מתבצע על ידינו בהתאם להיקף תכולת האגרנות המצויה בשטח הדירה ובהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה. חשוב לציין שעבודת הפינוי מיושמת על ידי צוותי פינוי מנוסים ומיומנים המחזיקים בכל הציוד הנדרש לצרכי ביצוע עבודות פינוי יסודיות של כל פריטי האגרנות משטח הדירה, כאשר מייד לאחר השלמת הליך הפינוי, צוותים אלו מאפשרים לכם ליהנות מפתרונות ניקוי, ארגון וסדר המאפשרים מהפך של ממש בסביבת המגורים והפיכתה של דירת המגורים המוזנחת לדירה ראויה למגורים, נעימה ומטופחת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו