למה אמא שומרת בבית שקיות ניילון – אגרנות כפייתית

אמא שומרת בבית שקיות ניילון

אגרנות כפייתית מתאפיינת בפעולות איסוף ואגירה אובססיביות של פריטים וחפצים שונים. כאשר מדברים על אגרנות כפייתית, קשה לשים את האצבע על פריט אחד הנאגר באופן אובססיבי על ידי האדם הסובל מבעיית האגרנות הכפייתית, כאשר כל אגרן מפתח אובססיה לפריט כזה או אחר. ישנם אגרנים כפייתיים האוספים ואגורים לבתיהם מוצרי חשמל ישנים ולא שימושיים אותם הם מוצאים ברחוב, ישנם אגרנים כפייתיים העוסקים בפעולות איסוף ואגירה אובססיביות של מוצרי נייר, ישנם אגרנים האוספים פריטי אוכל (בעיקר קופסאות שימורים) וישנם אגרנים האוספים ואגורים שקיות ניילון.

חשוב לציין שמלאכת האיסוף והאגירה האובססיבית מתקיימת על ידי האגרן באופן רציף ותמידי,ולכן, תוך פרק זמן קצר יחסית, סביבת המגורים הופכת למעין מחסן אחד גדול המאכלס בתוכו פריטי אגרנות שונים ומשונים אשר אינם נחוצים בכלל.

פינוי דירות אגרנות כפייתית

כצוות פינוי מוביל בתחומו, אנחנו ב-שי פינוי דירה, נחשפו לאורך 30 פעילותנו בענף הפינוי, לאין ספור מקרים של אגרנות כפייתיית, כאשר כל מקרה שונה באופיו מהאחר, וברוב המקרים, מדובר במלאכת איסוף ואגירה אובססיבית המובילה להופעתם של נזקים ותחלואים שונים בתוך סביבת המגורים.

לפיכך, כאשר אנו מבצעים פעולת פינוי מבתים ודירות בהן מתגוררים אגרנים ואגרניות כפייתיות, אנו מקפידים גם על הליך פינוי יסודי, מהיר ובטיחותי של כל פריטי האגרנות משטח הדירה וגם על ביצוע עבודות ניקיון בסיסיות המאפשרות להשיב את סביבת המגורים לקדמותה.

פינוי דירות אגרנות כפייתית הינה מלאכה מקצועית המיושמת על ידי צוותי הפינוי של שי פינוי דירה על הצד הטוב ביותר ובמלאכת הפינוי משתתפים מספר אנשי צוות מובילים ומנוסים המתמחים בהליכי פינוי בכלל והליכי פינוי אגרנות כפייתית בפרט. בחלק גדול מהמקרים, הזמנת השירות לפינוי דירות אגרנות מתבצע על ידי האנשים הקרובים לאגרן הכפייתי, בין אם מדובר בדיירים נוספים המתגוררים עימו תחת אותה קורת גג המשמשת אותו לצרכי האגירה הכפייתית ובין אם מדובר בבני משפחה וקרובי משפחה הדואגים לשלומו של האדם הקרוב אליהם הסובל מאגרנות כפייתית. בשני המקרים, אנחנו בצוות שי פינוי דירה מלווים את מזמיני השירות לאורך כל שלבי ההכנה לקראת ביצוע עבודות הפינוי.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן