כיצד להתמודד עם שכן אגרן?

שכן שלי אגרן כפייתי

אגרנות כפייתית המתקיימת בתוך דירת מגורים במבנה מגורים משותף, משפיעה באופן ישיר ועקיף על כל דיירי המבנה, כאשר גם שכניו של האגרן הכפייתי עלולים לסבול מתופעות נלוות לבעיית האגרנות כגון: ריח צחנה חריף בתוך המבנה, הופעת מכרסמים בכמויות גדולות בסביבת המגורים, פסולת ולכלוך בכמויות גדולות בסביבת המגורים ועוד. 

 

אגרנות כפייתית -מה ניתן לעשות עם שכן אגרן?

ההתמודדות עם שכן הסובל מאגרנות כפייתית, מחייבת אתכם להסתייע בשירותי המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים במסגרתם תוכלו לקבל הכוונה מקצועית כיצד לפנות אל האגרן הכפייתי ולנסות לשכנע אותו לבצע עבודות פינוי תכולה משטח הדירה בה הוא מתגורר.

במקרים בהם האגרן הכפייתי מתגורר בדירת המגורים במסגרת דמי שכירות, אנו ממליצים לכם לפנות לבעל הדירה ולהסב את תשומת ליבו לכך שהדייר הינו אגרן כפייתי המבצע פעולות אגירה ואיסוף של תכולת אגרנות בתוך שטח הדירה. במקרים אלו, בעל הדירה רשאי לפנות אל הדייר ולהציב בפניו אולטימאטום בכל הנוגע לפינוי הדירה וביצוע עבודות פינוי תכולת אגרנות. במקרים בהם הדירה הינה בבעלותו של האגרן הכפייתי, הינכם רשאים לפנות למוקד העירוני על מנת להסב את תשומת ליבם של רשויות הרווחה לכך שבמבנה המגורים בו אתם מתגוררים גר אגרן כפייתי שפעולות האגירה בהן הוא עוסק מסבות לכם אי נעימות ואף גורמות לריחות צחנה בשטח המבנה.

במקביל כל אלו, אנו ממליצים לכם ליצור קשר אישי עם האגרן הכפייתי ולהסביר לו על כל ההשלכות הנלוות לפעולות האגירה בהן הוא עוסק. חשוב שהדיאלוג מול האגרן ייעשה ברוח טובה ונעימה וזאת על מנת למצוא את עצמכם מעורבים בסכסוך שכנים העלול להזיק יותר מאשר להועיל. כאשר אתם יוצרים דיאלוג בונה עם האגרן הכפייתי, חשוב שתסבירו לו שניתן לפתור את הבעיה באמצעות שירותי פינוי תכולת אגרנות במסגרתם ניתן לפנות חלק גדול מהתכולה שאינה נחוצה לו ובכך לצמצם את היקף התכולה המצויה בשטח ביתו, דבר העלול לצמצם באופן משמעותי את ההשפעות של פעולות האגירה על כלל הדיירים במבנה. כמו כן, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו למרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים ואנו נסייע ונלווה גם אתכם בכל הנוגע להתמודדות עם שכן אגרן.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן