כיצד להתמודד עם דייר שוכר אגרן כפייתי?

הדייר שלך אגרן כפייתי?

אגרנות כפייתית – בעלי דירות המשכירים את דירותיהם לאגרנים כפייתיים, עלולים להיתקל בלא מעט בעיות המתגלות רק בדיעבד, וזאת לנוכח העבודה הפשוטה שהם אינם מודעים לבעיית האגרנות ממנה סובל השוכר כאשר הם חותמים מולו על חוזה השכירות.

שוכרי דירות הסובלים מבעיית אגרנות הכפייתית, משתמשים בנכס אותו הם שכרו לצרכי מקום אגירה ואיסוף של פריטי האגרנות השונים אותם הם נוטים לאסוף ולאגור באופן אובססיבי ולכן הדבר עלול להוביל לריבוי נזקים ומפגעים בשטח הדירה תוך פרק זמן קצר מתחילת מועד השכירות.

אז כיצד להתמודד עם דייר שוכר אגרן כפייתי? להלן מספר המלצות מקצועיות:

  1. בראש ובראשונה הפקידו לבקר בנכס אחת למספר חודשים וזאת בתיאום מראש עם הדייר- במידה והדייר מסרב או נמנע מביקורכם בנכס המצוי בבעלותכם, חייבו אותו לעשות זאת באמתלות שונות כגון: אני צריך לבדוק את הצנרת, אני צריך להתקין דוד שמש חדש וכדומה.
  2. במידה ואתם מקבלים תלונות מצד שכנים בנוגע לריחות צחנה העולים משטח הדירה, אנו ממליצים לכם לבקר באופן מיידי בשטח הדירה ולהבין את מקור הריח. דירות בהן מתקיימות פעולות אגירה אובססיביות מתאפיינות בין היתר בריחות צחנה העולים מהן.
  3. במידה ובמהלך ביקורכם בשטח הדירה הבחנתם כי הדייר השוכר סובל מבעיה של אגרנות כפייתית, דרשו ממנו לבצע הליך פינוי מיידי של תכולת האגרנות ואף איימו עליו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותכם בנושא.
  4. עגנו סעיף בחוזה השכירות האוסר על הדייר השוכר לעשות שימוש בנכס לצרכי אגירה אובססיבית של פריטי תכולת אגרנות. אנו ממליצים לכם להיוועץ עם עורך דין בכל הנוגע לניסוח הסעיף ואמצעי האכיפה העומדים לרשותכם להפעלת הסעיף במידת הצורך.
  5. במידה והדייר השוכר מסרב בכל תוקף לפנות את תכולת האגרנות משטח הדירה, חשוב לערב עורך דין העוסק ומתמחה בדיני מקרקעין בכלל ובחוזי שכירות בפרט ולבחון יחד עימו את האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותכם.
  6. בצעו הליך פינוי דירת אגרנות באופן יזום- כבעלי הנכס עומדת לרשותכם הזכות לבצע מבית המשפט להנפיק צו פינוי לתכולת האגרנות, וזאת לאחר שהתייעצתם עם עורך דין בנושא.

פינוי דירות אגרנות הינו שירות מקצועי המאפשר לכם להחזיר את הדירה לקדמותה וזאת ללא קשר למצבה התחזוקתי הירוד המאפיין דירות אגרנות. במסגרת שירותי הפינוי מוצעים לכם גם מספר שירותים נלווים הכוללים ניקיון וסיוד וחיטוי של סביבת המגורים וזאת במטרה להפוך דירת אגרנות מוזנחת למקום ראוי למגורים.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן