אגרנות כפייתית ותסכול במשפחה

על אגרנות כפיייתית ותסכול

תסכול משפחתי מאגרן כפייתי במשפחה היא תופעה ידועה ופופולארית, אם כי זה לא לגמרי אמור להיות כך. חלק מן התסכול הוא מובן והכרחי, ולא משנה עד כמה תהיו אנשים רגועים, לאורך שנים לבטח תאלצו להתמודד עם סיטואציות המעוררות תסכול במידה כזאת או אחרת. יחד עם זאת, יש בהחלט מקום לבחון את הגישה שלכם כלפי התופעה, לבחון את מידת ההבנה שלכם סביב הפרעת האגרנות הכפייתית, ואת צורת החשיבה שלכם סביב סיטואציות אליהן אתם נקלעים מול קרוב משפחתכם האגרן הכפייתי.

תסכול הנובע מחוסר הבנה

מרבית התסכול הנובע מחיים עם אגרן כפייתי הוא תוצר של חוסר הבנה לגבי ההיגיון שעל פיו פועל האגרן הכפייתי. בהיעדר הבנה זו, סיטואציות רבות נראות לנו כאילו האגרן הכפייתי רוצה לעשות לנו דווקא, כאילו הוא אינו מוכן להקשיב לנו, לעשות את מה שאנחנו מבקשים ממנו ולפעול על פי דרכנו, על אף שאיננו מבינים כי ההיגיון שלנו הוא לא ההיגיון שלו, ומה שנכון לנו לא תמיד נכון לו. ברמה הפשטנית ביותר, אנחנו לא מבינים למה בכלל לאגור פסולת לבית, אבל זה בדיוק מה שמעניין את האגרן הכפייתי. הסתירה המושלמת ליצירת תסכול.

להבין את האגרן הכפייתי ואת ההיגיון שלו

הבנה וידע הם כלים חשובים מאוד בהתמודדות עם אגרן כפייתי והתנהגותו, ואת כל המידע, הסיוע, התמיכה וההבנה הנדרשים, תוכלו למצוא אצל מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם. המרכז מציע לכם ידע ומידע רב שנאסף לאורך השנים ממקורות מקצועיים רבים ומעדויות של משפחות של אגרנים כפייתיים, מידע שיוכל לצייר לכם תמונה מדוייקת של הפרעת האגרנות הכפייתית, והאופן הנכון ביותר להתמודד איתה.

צרו קשר לקבלת המידע הנדרש

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מרכז הסיוע לאגרנים, לשאול כל שאלה שמטרידה אתכם, לקבל סיוע והכוונה סביב סיטואציות שמעוררות אצלכם תסכול, ולבחון כיצד עוד תוכלו להסתייע בשירותי וביכולות המרכז על מנת להתמודד טוב יותר עם הבעיה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו