אגרנות כפייתית וגירושין

אגרנות כפייתית וגירושין – מה הקשר?

אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית המשתייכת להפרעות האובססיביות כפייתיות OCD. הפרעה זו, כמו הפרעות אובססיביות אחרות, ידועה ביכולת הגבוהה שלה לפרק משפחות ולפרק תאי משפחה זוגיים, ויש לה את כל המרכיבים "הנדרשים" לשם כך. ואכן, מרבית האגרנים הכפייתיים הם אנשים החיים בגפם, לאחר שנפרדו מבני או בנות זוגם, ונפרדו מבני משפחתם. אם אתם שוקלים גירושין מבן או בת זוגכם האגרן הכפייתי, אתם לא צריכים להרגיש אשמים בכך, והסיטואציה שלכם בהחלט מובנת.

אפשר גם אחרת

יחד עם זאת, כדאי לזכור שמשפחתו של אגרן כפייתי היא החוליה החשובה ביותר בתהליך הטיפול בו, וטיפול כזה אכן יכול להינתן לו על ידי הגורמים המקצועיים. הבחירה בגירושין או ביצירת מציאות שונה וחדשה עבור האגרן הכפייתי ובן או בת זוגו היא בחירה שלכם, וגם אם היא אינה טריוויאלית ואינה מובנת מאליה, היא בהחלט אפשרית, ועם המאמץ המתאים ניתן ליישם אותה, לשמר את האהבה, לשמר את התא המשפחתי, וליהנות מימים טובים יותר.

שימור התא הזוגי והקן המשפחתי

לשם כך, ועל מנת להימנע ממצב של גירושין ופירוק המשפחה, אתם רוצים לפנות לייעוץ מקצועי ולהניע תהליך של טיפול בהנחיית פסיכיאטר מומחה. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם מציע לכם את כל הסיוע, העזרה, ההכוונה והתמיכה הדרושים לכם על מנת להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניכם, לשקול אותן בצורה רציונלית ומחושבת, ולבחור בדרך המתאימה לכם ביותר על מנת להשיג את המטרות שאתם מציבים לעצמכם.

צרו קשר לקבלת הסיוע הנדרש לכם

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם מרכז הסיוע לאגרנים, לשאול את כל השאלות המטרידות אתכם בנושא, להתרשם מעדויות של משפחות אחרות של אגרנים כפייתיים, לשמוע על מקרים דומים למקרה שלכם, ולגלות כיצד הכל יכול להסתיים אם בוחנים את הדברים בצורה נכונה ומנקודת המבט המתאימה. אנו נגיש לכם את כל הסיוע והתמיכה הנדרשים כדי להתמודד עם כל סיטואציה בעולם האגרנות הכפייתית.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן