אגרנות כפייתית בתל אביב – פינוי דירה וניקיון

אגרנות כפייתית גם בתל אביב

ערימות של אשפה וזבל, בתים עמוסים בפריטים שמקשים על המחייה וניהול חיי שיגרה יומיומיים, סיבות ותירוצים אינסופיים.

 ״יש דברים שאני פשוט חייב, מגזינים, עיתונים, בגדים ישנים, בקבוקים, רהיטים … מה אם אני אצטרך אותם יום אחד? אני לא רוצה לסכן ולזרוק משהו שעשוי להיות משמעותי. ערימות גדולות של דברים בבית שלנו ממשיך להיערם ולגדול, וכל כך קשה לנו לבצע דברים פשוטים בבית כמו, לעבור ולשבת או לאכול יחד כמשפחה״.

 ״בעלי מוטרד ונבוך כאשר מגיעים אורחים לבית. אני מפחדת כשהוא יעזוב אותי. הילדים שלי לא מזמינים חברים, ואני מרגישה אשמה כי כל העומס גורם להם לתחושה לא נעימה. אך אני לא מסוגלת להיפטר משום דבר, אני נכנסת למצב חרדתי קשה כשאני מנסה לזרוק משהו. אני לא יודעת מה לא בסדר איתי, ואני לא יודעת מה לעשות״.

 דוגמאות אלה הן דוגמאות טיפוסיות לסוגי אנשים שסובלים מהפרעת אגירה כפייתית.

מכירים אגרן כפייתי? אדם יקר לכם? אדם חשוב וקרוב אליכם ואתם רוצים לעזור לו?

אני שי ואני מפנה דירות מלאות בזבל ואשפה, מבצע ניקיון יסודי כולל חיטוי וניקוי עם חומרים מתאימים, מנקה את ארונות המטבח, זורק את המזון הישן, מנקה כיורים עמוסים בכלים, מסלק את כל החפצים הישנים, מבצע ניקיון יסודי במטבח, מפנה את הרהיטים השבורים והישנים, מפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, מפנה אשפה מחצרות, מבצעים ניקיון ופינוי בתים ודירות בכל מצב, אפילו במצבים קשים וקיצוניים.

שי פינוי וניקיון דירות אגרנים

 חשוב לי לספר לכם שבמהלך 20 שנות הניסיון שלי, אני והצוות שלי ניקינו ופינינו דירות ובתים במצבים מאוד קיצוניים, אל תתביישו, אני רוצה שתדעו שאני מאוד מבין שלאנשים יש קשיים בחיים מכל מיני סיבות שהן, אנשים עוברים תקופות קשות בחיים, טראומות, אירועים לא קלים כמו: קרוב משפחה שנפטר, חוסר הצלחה, פחד כל שהוא, דיכאון, או בכלל כל סיבה שהיא, אני לא שופט אף אחד, אני לא שואל למה? מדוע? או איך? אני לא שואל כלום, כל דירה זה אתגר גדול עבורי, כל דירה מוזנחת ועמוסה וכמה שיותר מוזנחת ועמוסה, ההצלחה שלי ושל הצוות שלי גדולה יותר ומספקת יותר, אנו תמיד רואים את הסוף ותמיד רואים בית רייק, נקי ומסודר בסיום העבודה.

 

תבינו דבר חשוב, אנשים שסובלים מהפרעת אגרנות כפייתית לא יודו שיש להם את בעיה שמפריעה להם ולסובבים אותם בניהול חיי שיגרה נורמטיביים, הם תמיד ימציאו מיליון תירוצים למה שקורה בביתם, ולמה הם כן צריכים את כל הפריטים והחפצים שהם אוספים.

ההתמודדות איתם עלולה להיות קשה נפשית מאוד , לכן אני ממליץ לכם ומניסיוני הרב, תשקלו את האפשרות של בקשה לעזרה בפינוי ובניקיון, כאשר במצב כזה תכניסו לתמונה מומחה לפינוי וניקוי דירות של אגרנים. במצב זה אנחנו ממליצים לכם לא להתייאש, והכי חשוב לא לאבד תקווה, הזמינו עכשיו פגישה ותסללו את הדרך שלכם לפינוי וניקוי הבית של אהובכם בדרך נעימה והמקצועית ביותר. דעו לכם, כי עם התמיכה הנכונה והרצון שלכם אפשר להתגבר על הפרעת האגרנות הכפייתית. תמיד תשמעו מאגרנים המון תירוצים וסיבות לבלאגן שמתרחש ומצטבר בדירתם ותמיד הם ימנעו מהכנסת אורחים או קרובי משפחה לביתם, פינוי לא ייראה על סדר היום במוחם, ולכן אתם אלה שתצטרכו לעזור להם בנושא.

 

התקשרו עוד היום לשי פינוי ודירות, והביטחון לכם ולקרובים עליכם תהליך קל יותר. ההבנה, ההקשבה, ההכלה, הרגישות וכמובן הניקיון עלינו.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו