אגרנות כפייתית ברמת גן – פינוי דירה וניקיון

איך פועלים אגרנים כפייתיים?

אגרנים כפייתיים ישנה נטייה להתבודד, כאשר דבר זה עשוי לפגוע משמעותית בחייהם החברתיים. מדוע? כיוון שאגרנים כפייתיים לא יכולים להזמין לביתם אורחים, או אנשי מקצוע כאשר קיימת בעיה בביתם אשר דורשת טיפול. האגרנים חשים בושה ומבוכה עזה במיוחד, במידה ואדם אחר פוגש או צופה בערימות של האוספים בדירתם ובחוסר הסדר שקיים אצלם. לכן במקרים כאלה, אל תתביישו, אל תחששו, אני מבין זאת, שמי שי שטיקגולד  השירות שאני והצוות שלי נותנים הינו שירות אדיב קשוב וסובלני, אנו נעשה הכל כדי לתת לאגרן להרגיש בסדר עם פינוי דירתו. אני בעל ניסיון רב בפינוי דירות של אגרנים, כאשר אני יכול לפנות דירות עם ערימות רבות של חפצים, גם כאשר הדירה היא בקומה גבוהה וגם כאשר מתגוררים בביתו בעלי חיים. אדם אשר מתגורר בבית מלוכלך, עמוס בגדים לא נקיים, אדם שממש מתבייש במראה דירתו, מבולגן, אדם אשר לא יכול לסדר את הדירה שלו לבד ובעצמו, אדם שמסתיר שנים את ביתו ממשפחתו, מחברים, משכנים ומכל העולם, יכול לפנות אלי, ללא חשש, ללא כל פחד, אני רגיל לדירות עמוסות ומוזנחות, אל תחשבו שרק אצלכם יש דירה במצב קשה, אל תחשבו שאני אבהל כי איני נבהל, אני רגיל לעבוד בדירות במצב קשה מאוד מאוד.

איך מפנים דירה מפסולת של אגרן כפייתי ומבצעים ניקיון?

אגרנות כפייתית הינה הפרעה פסיכולוגית אשר זוכה לעיתים קרובות להתייחסות שאינה רצינית ומזלזלת מצד הסובבים. כאשר רואים את האגרן הכפייתי כאדם משונה ומוזר.  יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אגרנות כפייתית ממש לא דבר שפוט, שכן מדובר בבעיה שגורמת לסבל עבור האדם שסובל מאותה בעיה ולכן אין להקטין ראש בעניין. הרי חיי האגרנן הופכים לקשים ומרכבים, הם מרגישים בושה ואשמה להראות את מצבם לאחרים ונפגעים מהתגובות.

אני שי שטיקגולד מוכן לעזור ולתת מענה לבעיית האגרנות הכפייתית. אז בין אם אתם מכירים מקרוב את האגרן ובין אם אתם בעצמכם אגרנים כפייתיים, אני יודע לטפל בדירות מוזנחות, מבולגנות ומזוהמות. זאת עבודתי וזה מה שאני עושה ביומיום.

מה אגרנים כפייתיים נוטים לאגור?

לאגרנים הכפייתיים נטייה לאגור בביתם בדרך כלל המון חפצים שהם בעלי מטען רגשי עבורם או חפצים שעלולים יום אחד להיות חסרים להם. סוג החפצים הם בדרך כלל חפצים חסרי שימוש כמו חפצים שבורים, אשפה, זבל, ניירות שאין בהם צורך, עיתונים ישנים, בקבוקים, בגדים שאינם מתאימים להם עוד, ולפעמים החפצים יכולים להיות שימושיים כמו קופסאות, או חפצים שניתן להשתמש בהם, אך עם זאת לאגרן אין צורך בהם כלל, והוא אוסף אותם בהגזמה. הבעיה נובעת מהעובדה שהאגרנים לא רק שאינם משתמשים באותם חפצים אלא שגם הם שומרים את אותם פריטים בכמויות אדירות ובלתי נתפסות. כל אדם יכול לסבול מסוג אגירה שונה, וכל אגירה יכולה לכלול חפצים שימושיים וחפצים שאינם שימושיים בכלל. אם אתה האגרן או אתה מכיר מישהו שהוא קרוב אליך ואוגר פריטים וחפצים, קודם כל אסור לאבד תקווה, אל ייאוש, זה בדיוק הזמן לערב איש מקצוע מומחה לפינוי דירה.

היעזרו בחברה שמומחית בניקיון ופינות דירות אגרנים

אדם אשר מתגורר בבית מלוכלך, עמוס בחפצים, בגדים מלוכלכים, מבולגן, אדם שאינו מסוגל לסדר את ביתו לבד, יכול לפנות אלי. השירות שלנו מציל חיים, עוזר לאנשים לצאת מהבעיה הקשה שיש להם, אני מבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. ללא פשרות.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו