אגרנות כפייתית ברמלה – פינוי דירה וניקיון

שי פינוי אגרנות כפייתית ברמלה

אגרנות כפייתית הינה הפרעה נפשית של אנשים שאוספים הכל בצורה אובססיבית וחסרת שליטה, הם מונעים מפחד, בושה וחרדה.

לאגרנים יהיה קשה להיפטר מכל הפסולת שהם אוספים, והם יחיו איתה בסוג של הרמוניה, למרות שבפועל הדבר מאוד מסוכן ומפריע לנהל שיגרת חיים ויומיום תקינה ובריאה.

מהן הסיבות לאגרנות כפייתית?

אגרנים נוטים לאגור באופן כפייתי וחסר שליטה, זוהי התנהגות שנובעת אצלם מצורך שהוא אינסטינקט וחסר שליטה, כאשר בדרך כלל לצורך זה יש תפקיד חשוב להישרדות המין האנושי. אולם, יחד עם זאת, כאשר הצורך האינסטינקטיבי מצטרף לבעיה שהיא נפשית וחרדתית, כאן תיגרם ההפרעה שתגרום לאותו אדם לאגור דברים שלא תמיד נחוצים או שימושיים עבורו, בניגוד לכך לפעמים הפריטים יהיו מאוד שימושיים אך כמות החפצים האלו תהיה באופן קיצוני וקשה הרבה יותר ממה שצריך. זה דבר מאוד מובן שלאנשים יש קשיים ובעיות בחייהם מכל סיבה שהיא, וידוע לכולנו שכל אדם עובר תקופות שונות בחיים, של קרוב משפחה שנפטר, חוסר הצלחה, פחד כלשהו, דיכאון, ועוד. אי אפשר לשפוט אף אחד כי לא יודעים מה הוא עבר בחיים שלו, ומה גרם לו להגיע לאותו המצב. לאור האמור, אנחנו לא נשאל שאלות, לא נשאל אתכם למה? איך? או כיצד? אנו יודע שפשוט לעיתים עדיף לא לשאול, כי זה יכול לגרום לאגרן ולאדם מולנו הרגשה של המון מבוכה ובושה עוד יותר גדולה. עבורנו פינוי  כל דירה זה אתגר חדש. ככל שהדירה מוזנחת ועמוסה יותר,  אנחנו נרגיש אחרי הפינוי שההצלחה שלי היא גדולה יותר. כבר בתחילת הפינוי אני תמיד רואה את הסוף, וכן אני תמיד רואה בית ריק נקי ומסודר.

איך לנקות ולפנות דירה של אגרן?

אגירה כפייתית היא מצב שבו אדם אוסף פריטים שהם בעלי ערך מועט, או כאלה שבכלל לא שווים באופן אובססיבי, וקיימת לו חוסר יכולת להיפטר מאותם חפצים. ידוע לכל כי לבעלי חיים ובין היתר לבני אדם יש צורך טבעי באגירה שנובע מהרצון להישרדות שלהם. אגירה כפייתית היא שונה בתכליתה מאיסוף, אספנים נהנים מהאוסף שלהם והם אוהבים ומעריצים אותו, האוסף לא גורם לבלאגן וחוסר סדר גדול בבית.

מכאן נוכל להסיק שאגרנות כפייתית הינה הפרעה נפשית אשר מסוגלת ליצור לאגרן הכפייתי סביבה מסוכנת ואף תפריע לפעולות היומיום הבסיסיות שכל אדם מבצע בחייו, כמו ניהול שיגרת חיים תקינה. בזמן פינוי דירה של אגרן חשוב להיות מודעים לבעיה ולרגישות שבה, ולכן מומלץ להגיע מוכנים מראש. עבודת הפינוי היא לא פשוטה ואף עשויה להיות מסוכנת.

חברת שי ניקיון- פינוי וניקיון דירות של אגרנים כפייתים

אני שי שטיקגולד מנכ״ל ומנהל חברת שי ניקיון, החברה שלי יכולה לתת מענה לבתים ודירות מוזנחות ומזוהמות, לעיתים דירות שהיו סגורות במשך שנים, זה מה שאני עושה ביום יום, אני והצוות שלי מפנים דירות שסובלות מערימות של חפצים אדירות, אנו מגיעים לפנות גם בתים ודירות שנמצאות בקומו גבוהות, גם כאשר יש בדירה בעלי חיים, השירות שלנו הינו אדיב וסובלני, יש לנו ניסיון רב בפינוי דירות, אנו קשובים ורגישים לאגרן.

התקשרו היום וקבעו פגישה, תנו למומחים ולמקצועיים לעשות עבורכם את העבודה הקשה והמסוכנת, צריך לדעת אין לגשת למלאכה, זוהי אינה עבודה קלה, ורוב הפעמים גם מאוד מסוכנת, בבתים של אגרנים תוכלו למצוא שפע של מזיקים, חרקים, חיידקים, ומגוון סוגי בקטריות, זהו בהחלט מצב לא נעים, אל תהססו, אל תפחדו ואל תרגישו מבוכה אנו נעשה בשבילכם את העבודה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו