אגרנות כפייתית בראש העין – פינוי דירה וניקיון

מהן הסיבות לאגרנות כפייתית?

בני אדם שהם אגרניים כפייתים נוטים לאסוף באופן אובססיבי, דבר זה נובע אצלם מצורך שהוא חרדתי עד שהוא מגיע לפעולה אינסטנקטבית, כאשר לצורך זה יש תפקיד חשוב בהישרדות המין האנושי על פני כדור הארץ. יחד עם זאת, כאשר הצורך הופך לדחף עז , זה מתבטא עם בעיה שהיא נפשית, הדבר גורם לאותו אגרן לאסוף חפצים שהוא שלא תמיד צריך או שלא בהכרח שימושיים עבורו, בניגוד לכך לעיתים הפריטים יהיו מאוד יעילים ושימושיים אבל כמות הפריטים שהאגרן יאסוף תהיה באופן קיצוני הרבה יותר ממה שצריך. עצם העבודה שלאנשים יש קששים בחיים, הזהו דבר מאוד מובן ומקובל, מכל סיבה שהיא, וידוע שככל שאדם עובר תקופות קשות בחייו, כמו לדוגמא: קרוב משפחה שנפטר, חוסר הצלחה, פחד כלשהו, דיכאון, ועוד. אי אפשר לשפוט אף אחד כי הרי שבחיים לא נוכל לדעת, מה אילו היינו במקומו, ויותר מכך, לא נדע מה הוא עבר בחיים שלו, ומה גרם לו להגיע לאותו המצב. לאור האמור לעיל, אני לא שואל למה? איך? אני יודע שפשוט לעיתים, עדיף לא לשאול, כי זה יכול לגרום לאגרן לבושה גדולה עוד יותר. עבורי פינוי וניקיון  כל דירה זה אתגר חדש. ככל שהדירה מוזנחת ועמוסה יותר,  אני מרגיש אחרי הפינוי שההצלחה שלי היא גדולה יותר. כבר בתחילת הפינוי אני תמיד רואה את הסוף, וכן אני והצוות שלי תמיד רואים בית ריק, נקי, מסודר ומצוחצח, זוהי העבודה שלנו.

כיצד מפנים דירה מפסולת של אגרן כפייתי ומבצעים ניקיון יסודי?

אגרנות כפייתית הינה בעיה פסיכולוגית אשר זוכה לעיתים קרובות להתייחסות שלא מתאימה לה, התייחסות שאינה רצינית מספיק מצד הקרובים והאנשים הסובבים. כאשר רואים את האגרן הכפייתי כאדם מוזר, הזוי ומשונה.  יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אגרנות כפייתית ממש לא דבר מצב מצחיק, שכן מדובר בבעיה שגורמת לסבל רב עבור האדם שסובל מההפרעה. הרי חיי האגרנים הכפייתיים הופכים לקשים הם מרגישים בושה להראות את מצבם לאחרים ונפגעים מאוד מכל ביקורת או שיפוט, לכן הם גם ברוב הפעמים ימנעו מיצירת אינטראקציה ומלהכניס אנשים לביתם, אפילו אנשי מקצוע.

 

אני שי שטיקגולד מוכן לעזור ולתת מענה לבעיית האגרנות הכפייתית. בין אם אתם מכירים אדם שהוא אגרן כפייתי ובין אם אתם בעצמכם אגרנים כפייתיים, אני יודע לטפל בדירות מוזנחות ומזוהמות מאוד. זאת עבודתי וזה מה שאני עושה ביומיום.

 

דירה של אגרן, עלולה להיות מוכנת מאוד, ויש לתת רק לאנשי מקצוע מוסמכים לעשות את העבודה, דירה או בית של אגרן יש לנקות בשלבים מסויימים, וביחד עם שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, חזקים, יעילים ואפקטיביים על מנת להפוך את הבית או את הדירה לראויים למחיית בני אדם.

כמה זמן לוקח לנקות דירה של אגרן כפייתי?

אני והצוות שלי מוכנים לכל משימה, אל תחשבו שנהיה מופתעים מכמות הבלאגן ועומס הדברים, זה לא יפתיע אותנו, פינינו וניקינו כבר דירות במצבים ממש קשים.

כשאני והצוות שלי נגיע לדירה, אנחנו כבר יודעים את העבודה ולא נצא משם עד שהדירה תהיה נקייה, רעננה ומצוחצחת ללא טיפת לכלוך, זוהי העבודה שלנו- זה מה שגורם לנו לתחושת סיפוק אדירה.

התקשרו היום לחברת ״שי ניקיון ופינוי״ והבטיחו לכם שקט נפשי, אני מבין אתכם, לפעמים זה לא ממקומכם לנקות את הבית או הדירה של אגרן, זה עלול להיות תהליך רגשי קשה מאוד, תנו לנו לעשות זאת עבורכם.

 


 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו