אגרנות כפייתית בראשון לציון – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגנרות כפייתית בראשון לציון והסביבה

מתגוררים בראשון לציון? מרגישים שאתם חיים בבית שהוא מלא בערימות של זבל, וחולמים על היום שהבית יהיה נקי ומצוחצח? מכירים מישהו שגר בראשון לציון ואוגר דברים בצורה מוגזמת ואובססיבית ורוצים לעזור לו? הגעתם למקום הנכון.

מי אנחנו?

אני שי פינוי דירות וניקיון עובד בתחום פינויי דירות וניקיון דירות כבר למעלה מ- 20 שנה. במסגרת עבודתי פגשתי בהמון מקרים של אגירה כפייתית, בין אם האגירה היא של חפצים שהם מסוג אשפה לבין אגירה של חפצים שניתן להשתמש בהם ביום יום. יתר על כן, במהלך שנות עבודתי בתחום זה נתקלתי בסוגים שונים של אגרנים ואגירה ברמות שונות על הספקטרום הרחב, מאגירה קלה עד לאגירה שהיא קיצונית, מוגזמת ובלתי רציונאלית בעליל.

באיזה מצב אנחנו מגיעים לבית של אגרנים כפייתיים?

אנחנו מבינים שאגירה הכפייתית היא מצב בו האדם לא מודע למה שקורה בתוך ביתו, ובחלק מהמקרים אותו אדם חושב שהאגירה שלו היא בסדר ושאפשר לחיות בצורה כזאת. יחד עם זאת, ברוב המקרים האגרנים הכפייתיים מאוד מתביישים במה שקורה אצלם בבית, ועל כן הם נמנעים מהזמנה של בעלי מקצוע במידה והם נדרשים לכך. כפי שציינו לעיל, האגרנים ימנעו ככל הניתן מהזמנה של בעל מקצוע ויכולים להגיע למצב שבו הם חיים ללא מטבח, ללא חשמל, ללא מים, ובמקרים קיצוניים בלי שירותים ואמבטיה.

לרוב אנחנו מגיעים למקום מגורי האגרן הכפייתי לאחר שהוא בעצמו כבר לא יכול לסבול את מה שמתרחש אצלו בבית. לרוב הבתים של האגרנים הם מאוד מלוכלכים ולעיתים אף מסריחים בגלל שלא אווררו אותם המון זמן.

אז איך מבצעים פינוי בתנאים כאלה של דירה?

תחילה אנחנו בודקים את יכולת התנועה שלנו במקום, צריך להבין שעובדי החברה הם מקצועיים, וחשוב לנו שאף אדם לא יסכן את עצמו בפעולה. אנחנו רואים תמיד את האור שבקצה המנהרה ועל כן, אנחנו בטוחים שכל בית של אגרן כפייתי ניתן לפנות, לצחצח ולנקות. כאשר לאחר ביצוע פעולות אלה, הבית ייראה ממש כמו חדש, ואפילו יהיה קשה לזהות אותו מכל הערימות והעומס שהיה בתוכו לפני כן. הפינוי תמיד ייעשה על פי דרישות והוראות שנקבל, אנחנו לא נחליט בשבילכם מה להשאיר בבית, ומה בעצם לפנות.

איך מתחילים?

קודם כל נבדוק עם הלקוח מה הוא רוצה לפנות, האם הוא רוצה פינוי שלם של כל הדירה, או שמא הוא מעוניין בפינוי של חפצים ודברים ספציפיים. בכל שלב של התהליך נחזק את ידו של האגרן. למה? כי אנחנו יודעים שזה מאוד קשה עבורו לבצע את הליך זה. אך יחד עם זאת, בסופו של יום הליך פינוי האשפה והפסולת שנערמה בבית ישתלם, ולאחר פינוי החפצים רוב האגרנים הכפייתיים מרגישים סוג של הקלה.

מה עושים עוד?

תחילה, נחלק את החפצים בבית לשלוש קטגוריות: מה שומרים, מה תורמים או מוכרים ומה משליכים. את החפצים שהוחלט יחד להשליך נעביר לאתר אשפה מורשה שאיתו אנו עובדים באופן קבוע. לאחר מכן, נבצע ניקוי יסודי ומעמיק של הדירה ננסה לנקות ככל הניתן כתמים שנוצרו מרהיטים ישנים, ומערימות האשפה שהיו בבית. נעביר ריסוס לבית, ברוב הבתים והדירות של האגרנים חיים עוד בעלי חיים, כמו לדוגמא: חרקים, מקקים, עכברים ועוד ועוד. אל חשש ופחד, אנחנו מכירים כל מצב ויודעים לעמוד בכל מצב ולטובה, שכן את הבית בסופו של הליך תקבלו נקי ומבריק. אז קדימה, התקשרו עוד היום והבטיחו לכם בית נקי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו