אגרנות כפייתית בקיסריה – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בקיסריה והסביבה

גם במקומות הכי לא צפויים שנשמעים עבור כולנו למקומות שהם של עשירים בלבד, תאמינו או לא קיימים גם שם אנשים שהם בעלי הפרעה של אגירה כפייתית. איך זה קורה? ברוב המקרים, אגרנות כפייתית היא מצב שהוא נפשי ולא פיזי, ועל כן לרוב לבני אדם אין שליטה למי בדיוק זה יקרה.

שי חברה לפינוי דירה וניקיון

שלום וברוכים הבאים למאמר בעניין אגרנות כפייתית בקסריה, אם אתם מכירים מישהו שאוגר באופן כפייתי, או שמא אתם מרגישים צורך בפינוי הבית באופן דחוף, הגעתם לעמוד הנכון. אני שי מפנה דירות במקצועי, ומכיר מקרים של אגרנים כפייתיים, כך ששום דבר כבר לא יכול להפתיע אותי. אני ממליץ שבמקרים של אגרנות כפייתית לפנות ישר אל איש מקצוע בתחום הפינוי, בשל העובדה שמדובר בפינוי פיזי של ערימות של חפצים, פסולת ואשפה מתוך בית.

מה עוד מומלץ לעשות בטרם הגעת איש מקצוע לטיפול בבעיה?

במצב שאתם מכירים אגרנים כפייתיים, זה יכול להיות רק ממגורים לצידם, אתם תמיד יכולים לדרוש פינוי של הבית שלהם. מה שחשוב לדעת זה שהאגרנים עושים את זה מתחושות פנימיות שלהם ומתוך רגש עצום. על כן, נסו להיות עדינים ככל הניתן בנוגע למצב. דבר נוסף שעלינו לומר במסגרת הנוכחית הוא  שאנחנו ממליצים לכם לא לאבד תקווה ואף פעם לא להתייאש. אני שי מומחה בתחום הפינויים, ונעשה את הדרך אל הבית הנקי מכל ערימה יחד.

איך אפשר להתחיל?

התקשרו והזמינו עכשיו פגישה איתי, נבדוק מה המצב של הדירה ונכין יחד מתווה לניקוי ופינוי הבית בצורה המיטבית והמהירה ביותר. בקיצור ביחד נסלול את הדרך לבית נקי, השירות שינתן לכם יהיה בדרך נעימה והמקצועית ביותר. דעו לכם, שתמיד זה אפשרי לעזור למישהו קרוב להפסיק את המצב הכפייתי והאובססיבי של האגירה. איך? עם נחישות ותמיכה נכונה ומתאימה שלכם, תוכלו להחזיר את  מצב הסדר והניקיון בבית האגרן הכפייתי, או אפילו בביתכם. כמו כן, לחזור למוטב, ולשנות הרגלים ודפוסי התנהגות. אנחנו יודעים שאגרנים אוהבים לתת המון תירוצים וסיבות לבלאגן שמתרחש ומצטבר בדירתם, וכמו כן תמיד ישתדלו להימנע ככל האפשר מהבאת אורחים או קרובי משפחה לביתם. יתר על כן, פינוי לא ייראה משהו הגיוני שחייב לבצע ולכן גם זה לא יהיה על סדר היום במוחם. אנחנו חושבים שבתור האנשים שדואגים להם ואוהבים אותם, אתם אלה שתצטרכו לעזור להם בנושא ולהביא מישהו מקצועי שיבצע את הפינוי.

סכנות באגירה כפייתית

אגרנים כפייתיים לא מודעים למצב של ניראות הבית שלהם וחושבים שהם חיים בצורה נכונה ונורמלית, אולם אנחנו יודעים שהם פשוט אוגרים בכמויות אדירות חפצים שאין להם צורך בהם, וכן האגירה נעשית בצורה שהיא בלתי רציונאלית בעליל. איך אנחנו יודעים? כי החפצים שאגרנים בדרך כלל אוספים הם בעלי ערך מועט עד חסרי ערך בכלל. הכמויות האדירות של החפצים והאשפה שאוגר האגרן הכפייתי בביתו יכולה להפוך בשלב מסוים למסוכנת ממספר רב של סיבות. כמו מה לדוגמא? האגירה יכולה לגרום לבעיות בריאותיות של האגרן וסביבתו, והסכנה עשויה להתגבר עד למצב של סכנת אש, וזה עלול כמובן לגרום למוות בשל הקושי ליציאה מהבית של האגרן בשל כמויות החפצים והערימות שמקשות תנועה בתוך הבית. האגרנות הכפייתית בנוסף לכל אלה עלולה לפגוע בחיי המשפחה והנישואים של האגרן הכפייתי, כאשר ברוב המקרים הצד השני לא יכול ולא מעוניין לחיות בבית שעמוס בפריטים וחפצים, וזה עשוי לגרום לסיום הקשר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו