אגרנות כפייתית בפתח תקווה – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בפתח תקווה

אם אתם מכירים חבר קרוב או בין משפחה עם נטייה לאסוף דברים, וכשאנחנו אומרים נטייה אנחנו מתכוונים לאחד שאוסף כל דבר בהגזמה, גם אם הוא חסר כל ערך, כנראה שאותו האדם סובל מאגרנות כפייתית.

בסך הכל, כולנו אנשים שאוהבים לאסוף פריטים ולעיתים אנחנו אף נקשרים לפריטים מסוימים ומשייכים להם ערך סנטימנטלי ורגשי, אך זה בסדר וטבעי לחלוטין, אם כך, אתם ודאי שואלים את עצמכם, היכן עובר הקו הדק שמפריד בין אנשים נורמטיביים לאגרנים.

לכן חשוב שנעשה סדר, ונבין מהי אגרנות כפייתית.

 

מהי אגרנות כפייתית וכיצד תזהו אדם שהוא אגרן?

אדם שהוא אגרן כפייתי, סובל מהצורך התמידי, ולעיתים הבלתי נשלט, לאסוף כל דבר שהוא רואה לנגד עיניו. האגרן אוסף פריטים בצורה שהיא אובססיבית לחלוטין, אין לו כל צורך בכל הפריטים שהוא אוסף, אבל יחד עם זאת הוא עדים אוסף אותם, ולא רק זה, האגרן גם תמיד יפתח ערך ורגשות לפריטים הללו, בעיני האגרן האוספים שלו אלה הם ״האוצרות״ שלו, אפילו אם אין להם כל ערך, וברוב המקרים הפריטים הללו שהוא אוסף הם בעצם אשפה.

אגרנים אוספים מגוון של פריטים כמו: קרטונים, עיתונים ישנים, רהיטים, כלים, מנורות, ניירות, דואר, מכתבים, אוכל, בקבוקים, חפצים שבורים וכל דבר שרק יעלה על דעתכם..

האגרן אף פעם לו יודע על הבעיה שלו, ואם תשימו זאת מול עיניו, הוא יטען שלכל דבר יש היגיון, תוכלו לשמוע מהאגרן משפטים ותירוצים כמו: ״יום אחד בעתיד אני אצטרך את זה״, וים של סיבות שונות.

 

איך להתמודד עם אגרן?

אחרי שזיהיתם את המצב, ואתם יכולים להיות כמעט בטוחים שאדם שאתם מכירים הוא אגרן כפייתי, יש לפנות לאיש מקצוע.

ישנם רמות שונות של אגרנים כפייתיים, החל ממצבים קלים ועד למצבים קיצוניים וקשים מאוד, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בנושא ולהתאים טיפול מתאים, כאשר חלק מהטיפול היא בעצם פינוי וניקוי דירת האגרן.

איך מפנים ומנקים דירה של אגרן?

דירות של אגרנים לעיתים יכולות להיות מאוד מסוכנות, מלאכת הניקיון עלולה להיות קשה ומורכבת ם מבחינה פיזית וגם נפשית (ההתמודדות עם האגרן), חשוב שתגיעו לתהליך ערוכים נכון ומוכנים עם המון הבנה, הכלה ורגישות עבור האגרן, הרי בסופו של דבר, אף אדם בעולם לא היה מרגיש בנוח אם היו נכנסים אליו לבית יום אחד וזורקים לו את הדברים שהוא כל כך אוהב.

חברת פינוי וניקיון דירות של אגרנים

אני שי שטיקגולד, ואני יכול לתת לכם מענה לדירות מוזנחות ומזוהמות, זה העבודה שלי ביום יום, אני מפנה דירות שסובלות מאגירת חפצים עצומה, גם כאשר הדירה בקומה גבוהה, או דירה שהנגישות אליה לא פשוטה, גם כאשר יש בדירה בעלי חיים, השירות שלי אדיב וסובלני ויש לנו ניסיון רב בפינוי וניקיון דירות של אגרנים.

אל תחשבו לרגע שרק אצלכם יש דירה שהיא במצב כל כך קשה ומוזנח, אני לא נבהל מזה, אני רגיל לעבוד בדירות במצב קשה מאוד.

אני עובד יחד עם צוות של אנשים מקצועיים ומנוסים, עם מעל 20 שנות ניסיון.

 

שי פינוי וניקיון דירות

הגעתם למקום הנכון, אל תאבדו תקווה, אל ייאוש. זה הזמן לפנות עוד היום לחברה שמומחית בפינוי וניקיון דירות של אגרנים. פינינו בעבר דירות שהיו סגורות במשך שנים!

זה הזמן לפגישה. התקשרו עוד היום וביחד נעזור לאדם היקר לכם לצאת מהבעיה ומהסכנה שהוא חי בה כעת.  



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו