אגרנות כפייתית במקום העבודה

אגרנות כפייתית גם במקום העבודה

אגרנות כפייתית במקום העבודה נוצרת ברוב המקרים עקב ריבוי של חפצים, ניירת ומערכות עבודה שונות שחלקן אינן נחוצות או אינן מצויות בשימוש במסגרת העבודה השוטפת. אגרנות כפייתית במקרים אלו יכולה להתרחש בתוך משרדים, בתי עסק ומחסנים והיא מחייבת טיפול מהיר ויסודי המוצע לכם במסגרת שירותי פינוי אגרנות כפייתית מטעם צוות שי פינוי דירה.

בדומה לפעולות אגרנות כפייתית בתוך דירות ובתים פרטיים, גם אגרנות כפייתית במקום העבודה עלולה להוביל לנזקים ישירים למבנה ולהופעתם של תחלואים שונים כגון: קירות מתפוררים עם סימני עובש, פטרת ורטיבות, הצטברות גדולה של אבק ותחב (דבר המקשה על הנשימה), עומס יתר של פריטים וחפצים העלול המייצר תחושת מחנק במקום העובדה וכדומה.

צוות שי פינוי דירה הינו צוות פינוי מקצועי ומנוסה העוסק ומתמחה בביצוע עבודות פינוי של אגרנות כפייתית מכל מקום, בין אם מדובר בפריטי אגרנות הנאספים ונאגרים באופן אובססיבי בדירות ובתים ובין אם מדובר במקרי אגרנות כפייתית במקומות העבודה.

 

הליך פינוי אגרנות כפייתית במקום העבודה

פינוי מקומות עבודה מאגרנות כפייתית, הינו תהליך עבודה מורכב המיושם במספר שלבים מקצועיים הכוללים בין היתר:

  • פירוק מערכות ריהוט ישנות
  • פינוי יסודי של כל פריטי האגרנות אשר אינם נחוצים לצרכי העבודה השוטפת
  • הובלת פריטי האגרנות לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך על פי חוקי העזר העירוניים המונהגים ביישוב או בעיר בו פועל מקום העבודה
  • טיפול נקודתי בכל התחלואים המופיעים במקום העבודה, לרבות, סיוד קירות וצבע, תיקוני בלאים קלים במתקני המקום וכדומה.

צוותי הפינוי של שי פינוי דירה עוסקים ומתמחים בביצוע עבודות פינוי של אגרנות כפייתית במקום העבודה ולאורך 30 שנות פעילותו של הצוות, אנשי הצוות ביצעו עשרות מקרי פינוי אגרנות ממקומות עבודה שונים כגון: משרדים, מחסנים, חנויות, מפעלים וכדומה. השירות כולל גם פינוי חצרות השייכות למקום העבודה וארגון מחדש של סביבת העבודה והתאמת פתרונות אחסון נאותים.

אם גם אתם מתמודדים עם סביבת עבודה העמוסה בפריטי אגרנות שאינם נחוצים לכם עוד, זה הזמן להיפטר מכל התכולה המיותרת אחת ולתמיד וליהנות מסביבת עבודה מטופחת ונעימה יותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו