אגרנות כפייתית ביהוד – פינוי דירה וניקיון

מחפשים חברת פינוי וניקיון מקצועית לדירות של אגרנים?

הכירו את חברת ״שי ניקיון״, אנו מתמחים בפינוי פסולת, גרוטאות ואשפה מדירות של אגרנים כפייתים.

שי והצוות שלו אחראים לניקיון יסודי של הבית, הכולל שימוש בחומרי ניקיון וחיטוי איכותיים ומקצועיים כפי שבית או דירה שך אגרן דורש.

איך חברת ״שי ניקיון״ מנקים ומפנים דירה של אגרן?

חשוב לפני הכל, שתזכרו ותדעו, אל תחשבו שאתם לבד, אל תחשבו, אפילו לא לרגע, שהדירה שלכם תפתיע אותנו. כי היא לא. יש לנו ניסיון של שנים בתחום פינוי דירות אגרנים, שום לא דבר מפתיע אותנו, פינינו וניקינו דירות של אגרנים במצב קשה מאוד מאוד.

דירה של אגרן, לעיתים קרובות יכולה להיות מסוכנת מאוד, הם לאגרן והן לסובבים אותנו, לכן חשוב מאוד לתת לאנשי מקצוע לעזות זאת.

כששי והצוות שלו מגיעים לדירה, הם עובדים לשלבים לניקוי ופינוי דירה של אגרן.

בתחילה יש לפנות את כל הפסולת, הגרוטאות, הקרטונים, הבקבוקים, הקופסאות והרהיטים השוברים, לאחר מכן מנקים את המטבח, הכיור, הארונות, ובסוף מחטאים את כל הבית מלכלוך, חיידקים ובקטריות בעזרת חומרים חזקים ומיוחדים לחיטוי.

מהי אגרנות כפייתית וכיצד מרגיש אגרן?

אגרנות כפייתית היא סוג של הפרעת חרדה המשולבת עם אובססיביות, האגרן חש רגשות עזים של חרדה לגבי האוספים והפריטים שהוא אוסף ללא כל בקרה וללא כל מודעות. האגרנים נוטים לאסוף מגוון של פריטים שונים, ביניהם, בגדים ישנים, או מותגים, חתיכות זכוכית או חרס, עתיקות, מצלמות שבורות, מגזינים, מכתבים, כרטיסי ברכה, עטים, קבלות, שטרות ותרופות שפג תוקפם ומה לא. האגרנים נוטים לאסוף כל דבר, החל מפריטים וחפצים בעלי ערך רב כגון תכשיטים ועד לפריטים שהם ג׳אנק אמיתי כמו שטרות ישנים וערימות של זבל. כמעט כל חפץ יכול להיות בעל מושא ועניין רב בעיניי האגרן.

אגרן כפייתי יכול לחיות חיים שלמים, ולנהל חיי שיגרה שנראים כלפי חוץ רגילים ביותר, אך יחד עם זאת הוא מסתיר סוד גדול מפני משפחתו ומפני הסובבים אותו.

אדם שהוא אגרן כפייתי ימנע לחלוטין מאינטראקציה כלשהי עם הסביבה, וזאת מכיוון שהוא חש רגשות ותחושות של מבוכה ובושה גדולה, הוא ימנע לחלוטין מלהכניס אורחים לביתו, אפילו אנשי מקצוע, ולכן, במידה ויהיו לו בעיות בבית שיצטרך לתקן, אותן בעיות לא יתוקנו, וזאת גם הסיבה לכך שבתים ודירות של אגרנים יהיו מוזנחות מאוד ברוב הפעמים.

 יתר על כן, האגרן מפתח רגשות וערכים לכל החפצים שלו, ומגיע לרמה כזה שהוא ממש מרגיש תלותי בחפצים מסוימים, למשל יש סוגי אגרנים שמאמינים שרק חפץ מסויים יזכיר להם חוויה, חופשה או אדם שקרוב אליהם, הם מאמינים שללא החפץ, אותה חוויה, חופשה או אדם לא ישארו בזיכרונם, ממש ייעלמו מזיכרונם.

לכן הם יאחזו באותו החפץ ולא ירפו ממנו. הדבר נורא קשה עבורם.

חשוב שתדעו, הפרעת האגרנות עלולה להיות קשה, ולעיתים לאגרם לא יהיו את הכוחות הדרושים להתגבר על הבעיה לבדו, הוא צריך עזרה, עזרה רבה, גם מהסובבים אותו וגם מאנשי מקצוע. לכן אנא מכם, אל תקלו ראש בנושא, הם זקוקים לכם, מאוד, אל תחשבו חלילה לקחת את זה בקלות או לצחוק עליהם, זה קשה להם מספיק.

לכן, אם אתם מחפשים פינוי וניקיון של דירה של אגרן ביהוד, הגעתם למקום הנכון.

חברת ״שי ניקיון״ עובדים בפריסה ארצית, אנו מגיעים לכל מקום בארץ.

התקשרו עוד היום והבטיחו עזרה לאנשים הקרובים אליכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו