אגרנות כפייתית בחצר – פינוי של גרוטאות

פינוי של פריטי אגרנות משטח החצר, נחשב לתהליך פינוי מורכב ומאתגר, המחייב אתם להסתייע בשירותיה של חברה מובילה בתחום פינוי אגרנות כפייתית, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם! אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו להבטיח לעצמכם הליך פינוי יעיל ובטיחותי גם במקרים של פינוי גרוטאטות ופריטי אגרנות משטח חצרות במבני מגורים.

פריטי אגרונת בשטח החצר – מה חשוב לדעת?

אגרנות כפייתית היא סוג של הפרעה נפשית הגורמת לאדם הסובל ממנה לאסוף ולאגור פריטים שונים ומשונים באופן אובססיבי ובלתי נשלט. במקרים מסוימים, פעולת האגירה מתבצעת בביתו של האגרן/ית, ובמקרים מסוימים הוא אוגר את הפריטים בשטחים משותפים של מבנה המגורים בו הוא מתגורר. במקרים אלו, רוב פריטי האגרנות הנאספים בשטח החצר הם פריטי תכולה כבדי משקל, ולכן, תהליך הפינוי שלהם מחייב צוותי עבודה מתוגברים ושימוש במערכות ציוד המיועדות לצרכי פינוי תכולה במשקל כבד.

מתי תדרשו לשירותי פינוי תכולת אגרנות מהחצר?

תכולת אגרנות עשויה להיערם בחצרות בתים משותפים לאורך זמן, וברוב המקרים, מדובר בגרוטאות המובלות לשטח החצר על ידי אגרן כפייתי המתגורר במבנה המשותף או בסמוך אליו. במצבים אלו, דיירי הבית המשותף חייבים לדאוג לכך שהאגרן יחדול ממעשיו ולדאוג לכך שחברת פינוי מובילה בתחום תבצע את מלאכת הפינוי של כל הגרוטאות שכבר נערמו בשטח החצר.

שימו לב- לעיתים, הגרוטאות בשטח החצר נערמות לאורך זמן על ידי הדיירים שלמעשה מוציאים מביתם פריטי ריהוט ומוצרי חשמל שונים שאינם נחוצים להם.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

סוגי גרוטאות בחצרות בתים

כאשר מדברים על פינוי של גרוטאות מחצרות בתים, מדברים למעשה על תהליך פינוי של סוגי גרוטאות שונים, וביניהם:

  • מוצרי חשמל ישנים ותקולים (מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, טלוויזיות ישנות וכדומה)
  • פריטי ריהוט ישנים ובלויים (ארונות קיר מפורקים, שידות ישנות, ספות מוזנחות, מיטות מעופשות וכדומה)
  • פסולת סביבתית מסוגים שונים (בקבוקי פלסטיק וזכוכית, מוצרי נייר על כל סוגיו, חלקי עץ, מתכת, ברזל וכדומה)
  • מתקנים וחפצים שונים (ספסלי רחוב מפורקים, פחי אשפה מפלסטיק בגדלים שונים)

ועוד מגוון רחב של סוגי גרוטאות.

פינוי של גרוטאות – כיצד?

אנחנו בחברת שי פינוי דירה עוסקים ומתמחים בביצוע עבודות פינוי לכל מטרה כבר למעלה מ-30 שנה, ולאורך השנים, פיתחנו ושכללנו מספר שיטות עבודה אותן אנו מתאימים לסוג ואופי הפינוי לו אנו נדרשים. במסגרת תהליך פינוי של גרואטות מחצרות בתים, אנו דואגים לצוות מתוגבר של עובדים, וזאת לנוכח מורכבות התהליך ועומס הגרוטאות בחצר. בנוסף, חשוב לנו לציין שאנו עושים שימוש במכולות פינוי בעלות נפח גדול יחסית, וזאת על מנת להתמודד עם גרוטאות כבדות ומסורבלות.

את תהליך הפינוי עצמו אנו מיישמים על הצד היעיל ביותר, תוך הקפדה יתרה על שמירה של כללי בטיחות שונים לצורך מניעת פגיעות בעוברי אורח ובצוותי הפינוי. חשוב לציין שחצרות בתים עם עשבייה וצמחייה גבוהה עשויים לאכלס זוחלים ומכרסמים שונים למיניהם, ולכן, אנו נוקטים בכל משנה של זהירות על מנת להימנע מהכשה או מגע לא נעים עם מכרסמים וזוחלים.

"אגרן כפייתי השתלט על חצר הבית ומעמיס בו ציוד, מה עושים ולמי פונים"?

לאורך השנים, נחשפנו ללא מעט מקרים בהם אגרנים כפייתיים "משתלטים" על חצר בית משותף ומקימים בו מעין מחסנים מאולתרים המשמשים אותם לצרכי האיסוף והאגירה של פריטי האגרנות אותם הם אוספים מהרחוב. במקרים אלו, קיימת חשיבות רבה לכך שוועד הבית המשותף יציב גבולות ברורים לאגרן הכפייתי וינסה לנהל עימו שיח בדרכי נועם על מנת שיפסיק עם מעשיו ויפנה את החצר מרצונו החופשי ועל חשבונו. במצבים מורכבים יותר בהם האגרן מסרב בכל תוקף לפנות את החצר והוא טוען לבעלות על השטח, מומלץ לערב את גורמי הרווחה ואף את גורמי האכיפה ברשות המקומית לצורך הריסה של המבנים המאולתרים והלא חוקיים בשטח החצר. אנחנו בחברת שי פינוי דירה כאן בשבילכם גם במצבים כאלו, ונשמח לסייע ולייעץ לכם כיצד להתמודד עם התופעה, במקביל לשירותי הפינוי המוצעים על ידינו לצורך פינוי מיידי של כל פריטי תכולת האגרנות והגרוטאות השונות הנערמות בשטח החצר המשותף.

לפרטים ומידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר כאן עם שי גולד, קבלן פינוי מומחה ובעלי חברת שי פינוי דירה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו