אגרנות כפייתית בחיפה – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בחיפה והסביבה

במידה ואתם מכירים אדם יקר לכם כמו בן משפחה, חבר או מכר שסובלים מהפרעת אגרנות כפייתית ואתם מעוניינים לעזור להם בפינוי וניקוי הדירה, הגעתם למקום הנכון.

מי אנחנו ומה אנחנו עושים?

אני רוצה להציג את עצמי בפניכם, שמי שי שטיקגולד, ואני הבעלים של חברת ״שי ניקיון״ , החברה שלי עוסקת במתן פיתרונות לפינוי וניקיון דירות של אגרנים כפייתים,  ההתמחות העיקרית שלנו היא עבודת הפינוי תוך התחשבות והבנת צרכי הלקוח הרגיש.

חשוב לי שתבינו, אני מבין שאנשים עוברים דברים קשים בחיים, כלן אני לא הולך לשאול אתכם שאלות, גם שתתקשרו לקבוע תאריך ושעה, אני מבין אתכם, זוהי סיטואציה שאינה פשוטה כלל, אבל יש לי ולצוות שלי ניסיון של מעל ל- 20 שנים בפינוי וניקיון דירות, אני מבין שלפעמים אנשים נקלעים לסיטואציות וקשיים בחייהם, ולכן אני לא ביקורתי ולא שופט.

אתם יכולים להרגיש איתי לגמרי בטוחים, אני לא אשאל אתם שאלות מיותרות. אתם פשוט תתקשרו, נקווה יום ושעה, ואני והצוות שלי נגיע לעשות עבורכם סדר בבלאגן.

הפרעת האגרנות הכפייתית היא הפרעה שיכולה להיות קשה מאוד ולהגיע למקומות קיצוניים ביותר, ניקוי ופינוי הבית יכול לעיתים להיות תהליך מייגע, קשה ומסורבל ובצדק רב.

אני מבין אתכם לגמרי, ויותר מזה אני מבין כמה שהסיטואציה עלולה להיות מביכה ולא נעימה, לכן אל תחששו, הרגישו איתי לגמרי בנוח.

אני והצוות שלי כבר עבודנו בבתים עמוסים בכמויות, אל תחשבו לרגע שאנחנו נבהל, כי אנחנו אף פעם לא נבהלים, זוהי העבודה שלנו, ואין משהו שמרגיש לנו מספק וטוב יותר מבית שהוא מצוחצח ונקי בסוף היום, ההצלחה שלכם זוהי ההצלחה שלנו.

 חשוב לי גם לציין ולהדגיש בפניכם, שתשתדלו להיות קשובים וסובלניים איתם, הבינו אותם, זהו מצב שאינו קל להם, השתדלו להעריך יותר את הצעד והנכונות שלהם לפניה וקבלת עזרה, ישנם אגרנים כפייתים רבים שחיים חיים שלמים בסוד, הם מסתירים את ביתם או דירתם מהחברים, מהמשפחה מהשכנים, מאנשי מקצוע ובעצם מכל בעולם.

הם ברוב המקרים מרגישים תחושות ורגשות עזים של פחד וחרדה שמתמידים איתם בכל יום ורגע נתון בחייהם.

לכן, אם וכאשר האגרן מוכן לקבל עזרה, והוא פונה אליכם בבקשה לקבלת עזרה, הגעתם למקום הנכון.

כאשר אדם סובל מאגרנות כפייתית הוא לא יודה בבעיה שלו, הוא לא יודע בעומס הפריטים בביתו, ובבלאגן שהולך שם, לעיתים רבות הוא גם יסתיר זאת מכולם.

האגרנים נוטים לאסוף כל דבר, החל מקרטונים, בקבוקים, דואר, פרטי חרסינה, תיקים, רהיטים שבורים, ובעצם כל דבר.

בנוסף לזה, האגרנים מתחברים באופן רגשי לפריטים ולאוספים שלהם, הם מפתחים סוג של רגישות יתר לחפצים, ישנם אגרנים שנוטים לפתח רגישות ברמה כזאת שהם מאמינים כי אם יפטרו מחפץ מסויים הדבר יגרום לכך שהם לא יצליחו לזכור אדם, חוויה או סיטואציה מסוימת הקשורים לאותו חפץ, ובמצבים אפילו מחמירים יותר, ישנם אגרנים שמפתחים תלותיות בסוג של טקסיות שבה הם בודקים באופן קבוע את הפחים אחת לכמה זמן, כדי לראות שחלילה שום דבר לא נזרק בטעות.

חשוב לי שלא תאבדו איתם תקווה, אין ייאוש, התקשרו עוד היום, קבעו יום, ויהיו מוכנים לשינוי הגדול שהולך להתרחש בחייהם ובחייכם, הפרעת האגרנות היא אינה דבר קל, ואין להקל ראש בנושא.

 אני והצוות שלי נגיע אליכם ונפנה את כל הגרוטאות, הזבל והאשפה, נבצע ניקיון יסודי כולל,

כך שבסופו של יום נדאג להשאיר עבורכם את הבית נקי, מצוחצח ורענן.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו