אגרנות כפייתית בחולון – פינוי דירה וניקיון

מהי חברת ניקיון ופינוי דירות של אגרנים?

חברת ניקיון אשר מתמחב בניקיון דירות ובתים של אגרנים כפייתים יודעת את העבודה, החברה מגיעה לניקיון הדירה מתוך הבנה מקסימאלית של נושא ההפרעה, במה היר כרוכה, מהם הגורמים להפרעה, ומה הטיפול שלה.

חברה ניקיון שאחראית לפינוי דירות אגרנים, יודעת את העבודה, יודעת מה מגיע לפני מה ואיך בכלל ניגשים לניקיון דירה שכזאת.

 הכירו את חברת ניקיון שי- מומחים בניקיון ופינוי  דירות ובתים של אגרנים כפייתים

חברת שי ניקיון ופינוי דירות ובתים של אגרנים, בעלת 20 שנות ניסיון בתחום, הספקנו לנו כבר אלפי בתים ודירות של אגרנים, במגוון שלבים, החל מקל ועד קשים וקיצוניים מאוד, ראינו כבר מצבים קשים מאוד מאוד, לכן אתם יכולים להרגיש בטוחים איתנו, אנחנו לא נשאל שאלות, ולא נשפוט, להפך, אנו מגיעים ממקום מבין, אנו מבינים שאנשים לעיתים עוברים תקופות, דברים וסיטואציות קשות בחיים, כמו למשל, אובדן של אדם יקר, טראומה, חוסר הצלחה, או בכלל כל דבר לא נעים וקשה שיכול לעבור על אדם.

אל תחששו, אל תפחדו, אתם במקום הנכון, אנחנו ננקה ונפנה את הדירה עבורכם במשאיות פינוי שקיימות ברשותנו, נפנה את כל ערימות הזבל, את החפצים השבורים, הקרטונים, הבקבוקים, נעשה סדר בארונות ובמגירות, ננקה כיורים עמוסים בכלים, חיידקים ובקטריות, ננקה שירותים מזוהמים ועוד.

 חשוב שתבינו, פינוי דירה של אגרן כפייתי עלולה להיות מאוד מסוכנת- לא היינו ממליצים לכם לעשות זאת לבדכם בלי עזרה מאנשי מקצוע מומחים ומקצועיים בתחום.

וקצת לעשות סדר, נחדד מהי אגרנות כפייתי?

אגרנות כפייתית זוהי סוג של הפרעת חרדה אשר משולבת עם אובססיביות, הנובעת בין היתר מחוויה קשה או טראומה שעבר האדם שהפך לאגרן הכפייתי. אגירה היא צורך טבעי של בני אדם ובעלי חיים, אך, יחד עם זאת, כאשר האגירה משולבת עם הפרעת אובססיביות, הדבר הופך לבעיה שיכולה להוות מטרד רב לסובבים. האגרנים הכפייתיים אוגרים בצורה אובססיבית ולא רציונאלית בעליל, לכן, יש לטפל בבעיה מהר ככל האפשר. על מנת להפתיע אתכם קצת לגבי עניין האגרנות הכפייתית בדקנו כמה מחקרים בתחום, כאשר המחקרים מראים נתונים על כך  שההפרעה של אגרנות כפייתית מופיעה אצל 12 אנשים מתוך כל 1,000 איש בעולם, אתם קולטים? זה המון, לכן חשוב שנקבל את ההפרעה הזאת ונהיה מודעים לה, אין להקל ראש בדבר. התופעה נמצאת בכל שכבות גיל האוכלוסייה, ללא קשר למיקום והתרבות שבה אותו אדם גדל. כיום, איגוד הפסיכולוגים מכיר באגרנות כפייתית כסוג של הפרעת נפש. למה? כי אגירה כפייתית היא לא משהו שנובע אך ורק מהנפש, ומשתלבת בעיקר עם חרדה ודיכאון, אלא היא מצב נפשי שיכול ליצור סביבה שהיא מאוד מפחידה ומסוכנת עבור האגרן, קרוביו והסובבים אותו. כמו כן, אגירה כפייתית יכולה אף ליצור בעיה באופן התנהלות החיים באופן הבסיסי ביותר, וגם מפריעה בכלליות לניהול שגרה שהיא נורמטיבית, שלא כמו כן היא מפריעה לתחומים כמו: בישול, שינה וניקיון.

הגיע הזמן להשים סוף לבלאגן, התקשרו עוד היום לחברת שי פינוי וניקיון דירות ובתים של אגרנים כפייתים, והבטיחו לכם ולקיריכם בית נקי מסודר ומצוחצח, זוהי העבודה שלנו, זוהי ההתמחות שלנו, ניקינו כבר אלפי דירות לפני, אנחנו לא נבהלים משום דבר, לא חוששים מכלום, יש ברשותנו את כל הכלים והחומרים המחטאים כדאי לצאת לדרך, אנחנו נהנים מדירות מצוחצחות ונקיות בסוף היום- זהו היעד, זוהי המטרה, זוהי ההצלחה שלנו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו