אגרנות כפייתית בחדרה – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בחדרה והסביבה

אדם אשר מתגורר בבית עמוס בגדים לא נקיים, מבולגן, מלוכלך, אדם אשר לא יכול לסדר את הדירה שלו לבד ובעצמו, כי הוא פשוט לא מסוגל לכך נפשית, אדם שממש מתבייש ונבוך במראה דירתו, אדם שמסתיר במשך שנים את ביתו מחברים, מכרים, שכנים ומבני משפחתו, ובעצם, מכל העולם, יכול לפנות אלי, ללא חשש, ללא פחד, ללא ספקות, אני רגיל לדירות עמוסות ומוזנחות מאוד, אל תחשבו שרק אצלכם יש דירה במצב קיצוני וקשה, אל תחשבו שאני אבהל, או יירתע, אני לא נבהל, אני רגיל לעבוד בדירות במצב קשה מאוד מאוד.

מי אנחנו?

אני שי שטיקגולד ואני מפנה דירות מלאות בזבל, גרוטאות ואינסוף של ערימות ואשפה, מבצע ניקיון יסודי כולל חיטוי יסודי וניקוי עם חומרים מתאימים ונכונים, מנקה את ארונות המטבח, זורק את המזון הישן והמקולקל, מנקה כיורים עמוסים בכלים, אובך, בקטריות וחיידקים, מסלק את כל החפצים הישנים, מבצע ניקיון יסודי במטבח, מפנה את הרהיטים השבורים והישנים, מפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, מפנה אשפה מחצרות ומרפסות, מבצע ניקיון ופינוי בתים ודירות בכל מצב, אפילו במצבים קשים וקיצוניים.

אני מבין שאנשים סובלים מקשיים שונים בחייהם מכל סיבה שהיא, אנשים עוברים תקופות לא קלות ולעיתים אפילו, קשות מאוד בחיים, בין עם זה קרוב משפחה שנפטר, התמודדות עם חוסר הצלחה, פחד כל שהוא, דיכאון, חרדה, או בכלל כל סיבה שהיא, אני לא שופט אף אחד, אני לא שואל למה? מדוע? איך זה קרה? או כיצד? אני לא שואל כלום, אני פשוט מגיע לנקות.

תבינו, כל דירה זה אתגר גדול עבורי, לכל דירה מוזנחת ועמוסה וכמה שיותר מוזנחת ועמוסה כך ההצלחה שלי ושל הצוות שלי תהיה גדולה יותר, אני תמיד רואה את הסוף, אני תמיד רואה בית שהוא ריק, נקי, מסודר ומצוחצח, נכון שצריך לתכנן טוב טוב את ההליך הלא פשוט, לדאוג לא להפריע למתגוררים בסביבת המגורים, ואני והצוות שלי בדיוק מתורגלים במלאכה הזאת, צוות העובדים של הינם מומחים, מקצועיים ומנוסים, אנחנו לא מפחדים מבאלגן, פסולת, גורטאות, ערימות וחפצים ישנים, אנו כבר 20 שנה בתחום, אנו מפנים דירות יחד, אנו מפנים דירות יום יום, זוהי העבודה שלנו, זוהי המקצועיות והמומחיות שלנו, השירות שלנו הוא ארצי, השירות שלנו מציל חיים, עוזר לאנשים לצאת מהבעיה הקשה שיש להם והם מתמודדים איתה בקושי רב יום אחרי יום, אנו מבצעים את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. ללא פשרות. בצורה מקצועית ואחראית.

תבינו דבר חשוב, אנשים שסובלים מהפרעת אגרנות כפייתית לא יודו שיש להם את בעיה כלשהי שאיתה הם מתמודדים, בעיה שמפריעה להם ולסובבים אותם בניהול חיי שיגרה נורמטיביים, הם תמיד ימציאו מיליון תירוצים למה שקורה בביתם, ולמה הם כן צריכים את כל הפריטים, האוספים והחפצים שהם אוספים כל הזמן.

תמיד תשמעו מאגרנים המון תירוצים, הסברים וסיבות לא הגיוניות לבלאגן שמתרחש ומצטבר בדירתם ותמיד הם ימנעו מאינטרקציה ומהכנסת אורחים או קרובי משפחה לביתם, פינוי לא יעבור על סדר היום במוחם, הניקיון והפינוי מעלים בפניהם את החרדה והאובססיביות, הם אינם מסוגלים לעשות זאת לבדם, ולכן אתם אלה שתצטרכו לעזור להם בנושא.

חברת שי פינוי וניקוי דירות של אגרנים כפייתים

התקשרו עוד היום לחברת שי פינוי ודירות– חברת ניקיון ופינוי המתמחה בדירות ובתים של אגרנים כפייתים, בכל הרמות, ובכך תבטיחו לכם ולקרוביכם תהליך קל יותר. ההבנה, ההקשבה, ההכלה, הרגישות וכמובן הניקיון עלינו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו