אגרנות כפייתית בהרצליה- פינוי וניקוי דירות

 

מהי אגרנות כפייתית? איך מזהים אדם שהוא אגרן כפייתי?

אגרנות כפייתית היא הצורך האובססיבי והבלתי נשפלט של אסיפת חפצים ופריטים, שרובם חסרי כל ערך כמו אשפה ופסולת.

האגרנות נגרמת בדרך כלל מסיבה של אירוע קשה שהאדם חווה כמו: טראומה, אובדן של אדם קרוב, או כל אירוע קשה אחר.

אדם שהוא אגרן אוסף מגוון של פריטים כמו: קרטונים, דואר, אשפה, עיתונים ישנים, בקבוקים, רהיטים שבורים ועוד. האגרן נקשר מאוד לאותם פריטים שבעיניו הם ״אוצר״ קרוב לליבו וכל עולמו.

ישנם מגוון רחב של אגרנים, החל ממצבים קלים של אגירה ועד מצבים קשים וקיצוניים של אנשים שאינם יכולים לנהל חיי יומיום ושיגרה נורמטיביים ורגילים בגלל כל ערימות החפצים והאשפה שנמצאים בביתם, יש אגרנים שאפילו מגיעים למצבים שאין מקום כבר בבית ומלא חדרים אפילו חסומים מכניסה אליהם אז הם עוברים לאגור במרפסות ובחצרות.

סוג נוסף של אגרנים, אלה הם אגרני החיות, שנוטים לאסוף המון חיות אצלם עד שהם מגיעים למצב שהבית נראה כמו גן חיות.

איך מרגיש אדם שהוא אגרן כפייתי?

אגרן בדרך כלל ירגיש רגשות עזים של מבוכה ואשמה. לאגרנים יש נטייה להתבודד ולהימנע מאינטראקציה עם הסביבה, כיוון שהם חשים המון בושה מכך שהסובבים אותם או אפילו אנשי מקצוע או בכלל כל אדם יכנס אליהם הביתה, הבושה שמא אחרים יראו את מצב הבית שלהם, מה שגורם להחמרה באגרנות ובאיסוף.

יתר על כן, לאגרן תמיד יהיו שפע של תירוצים וסיבות למה לא לזרוק, הוא אף פעם לא יודע בהפרעה שלו, הוא מונע מהמון פחד והתנהגויות חרדתיות, אולי יום אחד הוא יצטרך את הפריט, ישנם אגרנים שאפילו מפתחים סוג של טקסיות שבה הם בודקים את האשפה אחת לכמה זמן, על מנת לוודא שלא נזרק בטעות שום חפץ.

איך להתמודד עם אגרן כפייתי?

מכירים אדם קרוב אליכם או בן משפחה שהוא אגרן? או אולי אתם בעצמכם אגרנים?

אחרי שזיהתם את הבעיה, חשוב שתפנו לאנשים מומחים בתחום ולאנשי מקצוע. ישנם מגוון רחב של סוגי ושלבי אגרנות החל ממצבים קלים ועד מצבי קיצון, ולכן חשוב לדעת ולהתאים את הטיפול והתהליך לסוג האגרן והאופי שלו. אנשי המקצוע ידעו את העבודה.

איך מפנים ומנקים דירה של אגרן כפייתי?

חשוב שתדעו ותבינו לאורך כל התהליך ומתחילתו בעצם, שפינוי וניקוי דירה של אגרן עלולים להיות מאוד מסוכנים, לא היינו ממליצים לכם לגשת למלאכה לבד.

יש דירות במצבים מאוד קשים עם המון, חיידקים, בקטריות, חרקים ומזיקים, ואפילו עכברים וחולדות. לכן היזהרו, ההמלצה שלנו היא לגשת לחברה בתחום שיודעת את העבודה ומומחית בניקיון ופינוי דירות של אגרנים.

בנוסף לכך, כשניגשים לפינוי דירה של ארגן התהליך הוא מאוד אמוציונאלי ולא פשוט, הרי רף אדם לא היה רוצה שיכנסו יום אחד לביתו ויתחילו לזרוק ולפנות לו חפצים.

יש להכין את האגרן מראש לתהליך זה, אחרי שהאגרן התבשל ומבין את התהליך ובמה הוא כרוך, פנו לחברה שיודעת את העבודה.

שי פינוי וניקיון דירות של אגרנים

אנחנו בחברה שי פינוי וניקיון דירות של אגרנים כבר מומחים בעבודה, יש לנו ניסיון מעל ל 20 שנה, ניקינו ופינינו דירות במצבים מאוד קשים, אל תפחדו, ואל תרגישו במבוכה, אתם לא לבד, זאת העבודה שלנו, זה מה שאנחנו עושים ביומיום, הניקיון עבורנו הוא האתר, אנחנו מרוצים ומסופקים מדירות נקיות, התקשרו עוד היום וקבעו פגישה, מחכים לכם. 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו