אגרנות כפייתית בגבעתיים – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בגבעתיים ורמת גן

אם אתם מכירים בן משפחה או חבר קרוב עם נטייה לאסוף דברים בהגזמה, בין אם מדובר בדברים שהוא קונה באופן שהוא בלתי מבוקר, ובין אם הוא נוטה לאסוף דברים מהרחוב כי הוא חשוב שאי פעם הוא יצטרך אותם. כמו כן, אם הוא כבר אסף משהו מהרחוב והוא לא משתמש בו ובכל זאת הוא חייב שהחפץ הזה יישאר בביתו, כנראה שאותו האדם סובל מאגרנות שהיא כפייתית.

בסך הכל, לכל אדם באשר הוא יש נטייה לאסוף משהו, השאלה היא עד כמה האוסף שאנחנו אוספים הוא קיצוני, וכמה הרגש שלנו עוצר אותנו מלזרוק את אותם הדברים לאשפה במידה ואנחנו לא משתמשים באותם חפצים או דברים.

איך אפשר לעזור למישהו שהוא אגרן כפייתי?

קודם כל השקיעו זמן בשיחה טובה איתם, נסו להבין מאיפה נוצרה להם הבעיה, כי ברוב המקרים הבעיה נוצרת ממשהו מסוים שקורה לאותם אנשים. אם השיחה לא מתפתחת בצורה שהיא חיובית, נסו לגרום לאגרן הכפייתי לגשת ולדבר על הבעיה שלו עם פסיכולוג או פסיכיאטר, ברוב המקרים אפילו בשיחה שלו איתכם אתם תוכלו להגיע למסקנות המתבקשות, ולגרום לו להבין שהאגירה איננה דבר שהוא בריא וטוב עבורו. אם הגעתם עד לפה, קודם כל אנחנו מעריצים אתכם וכל הכבוד על ההתמדה. עכשיו מגיע שלב שהוא קצת יותר מורכב וזהו שלב הפינוי.

איך לבצע פינוי של בית של אגרן?

פינוי כאלה דורשים איש מקצוע. למה? כי קודם כל הפינוי לא רק פיזי מאוד, אלא שגם הפינוי מאוד רגשי, ולכם בתור אנשים שאוהבים את האגרן יהא קשה לכם להגיד לא. אז מה עושים? אני שי שטיקגולד מפנה דירות של אגרנים כפייתיים במקצועי. פינוי דירה כזו יכולה לקחת המון זמן ועצבים עבור מי שמכיר את העבודה. יחד עם זאת, אני מכיר את האנשים שנוטים לאגור דברים ולמדתי איך לעשות את הפינוי בצורה שתהיה נעימה ומרגיעה עבורם. כמו גם שבסוף הפינוי של דירת האגרנים הכפייתיים, אתם אלה שעזרתם להם, יעריכו אתכם ויוקירו לכם תודה על עזרתכם. אם אתם גרים בגבעתיים ואתם רוצים לפנות את דירתכם מכל הזבל והאשפה שנמצאים בתוכה, פנו אלי עוד היום. אם אתם מכירים אגרן שגר בגבעתיים ואתם חושבים שהוא הבשיל ומוכן לפינוי דירתו מכל החפצים והאשפה, התקשרו עוד היום והזמינו פגישה.

 

למה יש אנשים שנוטים לאגרנות כפייתית?

הסיבות שעשויות לגרום לבני אדם לאגור באופן כפייתי נובעות בדרך כלל מצורך שהוא אינסטינקטיבי, כאשר בנוסף לכך, לצורך אינסטינקטיבי זה יש פונקציה שהיא מאוד חשובה להישרדות המין האנושי. לעומת זאת, כאשר צורך זה מתבטא עם הפרעה שהיא נפשית, זה גורם לאדם לאגור דברים שלא שימושיים עבורו או בכלל לא נחוצים עבור אותו אדם. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם החפצים יהיו מאוד שימושיים אבל הכמות של החפצים הללו אצל אותו אדם הם בכמויות גדולות, מוגזמות ולא מובנות בכלל.

מהיכרות שלי עם אגרנים כפייתיים, מדובר באנשים נורמטיביים שעברו איזו שהיא תקופה מכריעה בחייהם שגרמה להם להיכנס למצב של אגרנות כפייתית. כמו שכבר אמרנו מדובר בהפרעה שהיא נפשית ונובעת בעיקר מרגשות האגרן. כמו כן, אני חושב שאי אפשר לשפוט אף אחד, בשל העובדה שאתם אף פעם לא יכולים לדעת מה אותו אדם עבר בחיים שלו, ומה גרם לו להגיע לאותו המצב. ככל שדירה היא מוזנחת ועמוסה יותר, לאחר הפינוי אני מרגיש הצלחה גדולה יותר. פנו עוד היום, שי פינוי וניקיון של דירות.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו