אגרנות כפייתית באשקלון – פינוי דירה וניקיון

שי פינוי אגרנות כפייתית באשקלון 

מי שסובל מהפרעת אגרנות כפייתית ולא מצליח להודות על כך שישנה בעיה בעומס וכמויות החפצים והפריטים בבית שלו, באוסף הגרוטאות, הקרטונים, הקופסאות, הניירות, הספרים, מכשירי חשמל, ניילונים, קרטונים, כלים ועוד…. חייב עזרה, מה שאומר שצריך לפנות את כל התכולה אשר נאגרה במשך השנים. אך יחד עם זאת, צריך לעשות זאת נכון ובצורה מבוקרת ומקצועית, לאגרן הכפייתי יש רגש, יש רצונות, יש רגישות יתר לחפצים והוא יעשה הכל שלא יפנו את "האוצר" שלו. הוא מלא בסיבות שונות, תירוצים וים של בקשות, הכל רק שלא יגעו לו באוצר היקר שלו, בחפצים שנאספו גם עם הכל פסולת שנאספה מהרחוב, והיא חסרת כל ערך, הוא הרי לא שולט במה שטוב ומה שלא טוב. למעשה מנקודת מבטו הכל טוב.

איך מומלץ להתחיל בניקוי ופינוי דירה של אגרן?

תחילה, מומלץ להגיע ממקום קשוב, מבין ועם המון הכלה, אל תהיו ביקורתיים ושיפוטיים, ואל תשאלי שאלות מיותרות ומעיקות, פשוט תהיו שם בשבילם ותבינו אותם, פיתחו את הלב ודברו על הכל עם האגרן הכפייתי, וכל זאת כדי שתוכלו להבין את מניעיו, וממה למעשה נוצרה הבעיה שלו, מה מניע אותו בכל רגע נתון, והאם אפשר לגרום לו עצמו לשתף אתכם ולשתף פעולה עם תהליך הפינוי שקרב ובא.

פתחו את לבכם, אחרי הכל תבינו שברוב המקרים מדובר באדם שנמצא במצב רגשי מאוד עמוק וחסר ביטחון, ועל כן נסו לעשות זאת בעדינות ועם המון אהבה. לאחר כל זה, מומלץ אף לנסות ולהניע לפעולה את אהובכם, לדבר עם אנשים מתחום בריאות הנפש ואנשי מקצוע נוספים ככל שידרש לכך,  שהרי הם המבינים ביותר בנושא, ואלו עשויים אף לעזור לכם בטיפול בהפרעה של יקירכם. התהליך הוא ארוך ולאו בכל המקרים קורה בין רגע, חשוב שתהיו סבלניים, תנו לאגרן את הזמן שלו להבין מה באמת מתרחש, ידוע שאגרנים נקשרים ברמה אישית גבוהה אל הרכוש שלהם, יחד עם זאת הם גם נורא מתביישים שאחרים רואים את האוצר שלהם.

מי אני?

שמי שי ואני מפנה דירות מקצועי, עושה את עבודתי בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, וכן אני מבין את רגישות הנושא, ולכן אני תמיד מתייחס אל כולם בצורה הכי נוחה שאפשר. מובן ביותר שגם אתם החברים והמשפחה תצטרכו בזמן הזה חיזוקים, כי אתם תעברו מצב שהוא לא לעיתים יכול להיות מאוד מסובך וקשה. אם אתם רוצים להבין מה עובר על האגרן הכפייתי אתם יכולים לחשוב על מצב שבו היו נכנסים אל ביתכם ומבקשים לזרוק את כל התכולה שבו.

זה מצב קשוח, זה מצב לא נעים, ולעיתים אפילו מאיים, לכן אתם כבר יכולים להבין את המגננה הטבעית והנכונה שיש לאותם אגרנים כפייתים, הרי בסופו של יום, אגרנות עד רמה מסיימת הינה טבעית ואף הכרחית להישרדות האנושות.

האדם שאתם מכירים אישית מתגורר בדירה מוזנחת,  לא זורק זבל, כל הרצפה מלאה בקופסאות, בקבוקים, בגדים, חפצים, קרטונים, הבית בלגן גדול. מה עושים? מי מפנה דירות מלאות זבל? תקופת השכירות נגמרת וצריך להחזיר את הדירה , מה עושים? למי פונים במצב של דירה מוזנחת?

כמו שציינתי, אני שי מפנה דירות, יש לי צוות מקצועי שאנו עובדים ביחד עד לניקיון מושלם של הדירות, אנו מפנים דירות שמלאות גרוטאות, מבצעים ניקיון יסודי כולל חיטוי, מסלקים את כל החפצים הישנים, מפנה את הרהיטים השבורים והישנים, מפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, מבצע ניקיון יסודי במטבח, מנקה את ארונות המטבח מאבק ועם חומרים חיטוי איכותיים, מבצעים ניקיון ופינוי בתים בכל מצב. התקשרו עוד היום



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו