אגרנות כפייתית באור יהודה – פינוי דירה וניקיון

מחפשים חברת ניקיון לפינוי ודירות של אגרנים באור יהודה? הגעתם למקום הנכון

מי אנחנו ומה אנו עושים?

חברת ״שי ניקיון״ מתמחה בפינוי דירות של אגרנים כפייתיים לאתרים פסולת ואשפה מוכרים בעזרת משאיות ומכולות שברשותנו.

השירות שלנו הוא מקצועי, עם מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום.

חברת ״שי ניקיון״ פועלת בכל הארץ, גם באור יהודה, השירות שלנו הינו מקצועי, אדיב, וסובלני.

יש ברשותנו את כל הציוד הדרוש לפינוי וניקוי דירות של אגרנים החל מחומרים איכותיים וחזקים במיוחד ועד משאיות לפינוי.

למי פונים בכדי לפנות דירה או בית של אגרן כפייתי?

אנו מבינים את בעיית האגרנות, את הגורמים לה, את ההתנהלות איתה, והחיים עם ההפרעה, ולכן אנו יודעים שלעיתים זוהי יכולה להיות הפרעה לא קלה, אשר גורמת להרס עצמי של האדם, זוהי הסיבה לכן שאנו גם קשובים, סובלניים ואדיבים.

אתם יכולים להרגיש בביטחון מלא כאשר אתם פונים אלינו, ניקינו ופינינו בעבר כבר אלפי דירות של אגרנים, אל תחשבו שיש בית או דירה שיכולים להפתיע או להבהיל אותנו, אנחנו לא נבהלים, ניקינו בעבר דירות של אגרנים במצב קשה מאוד מאוד.

זוהי העבודה שלנו. זה התפקיד שלנו.

כיצד מתמודדים עם אגרן כפייתי?

לאחר שזיהתם את הפרעת האגרנות, הדבר החשוב ביותר, לפני הכל בעצם, הוא שתפנו לאנשים מומחים בתחום ולאנשי מקצוע כמו רופאים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים. ישנם מגוון רחב של סוגי ושלבי אגרנות החל ממצבים קלים ועד מצבי קיצון קשים במיוחד, ולכן חשוב לדעת ולהתאים את הטיפול והתהליך הטיפול לסוג האגרן והאופי שלו. אנשי המקצוע ידעו את העבודה. לאחר מכן, שהאגרן הכפייתי בשל לתהליך של שינוי, פינוי וניקיון, הגיע הזמן לפנות למומחים לפינוי דירות של אגרנים, התקשרו אלינו וקבעו פגישה, אני והצוות שלי כבר מיומנים בפינוי דירות, ואנו מנקים ומפנים בתים בצורה מקצועית ויעילה, ללא כל פשרות, ההצלחה והביטחון שלכם, היא ההצלחה והביטחון שלנו, וזה מה שבסופו של דבר יגרום לנו להרגיש מרוצים ומסופקים בסוף היום.

איך אנחנו מפנים את הדירה או הבית?

דירה של אגרנים יש לפנות לפי שלבים מסויימים, זוהי אינה דירה רגילה, ולעיתים עלולה להיות מסוכנת מאוד, כמות המזיקים, חיידקים בקטריות, עכברים שעלולה להיות בדירה עלולה להוות סכנת חולי ממשית, כמו כן ינם דירות של אגרנים שלא מחוברות למים או חשמל, מה שעלול להוות בעייתיות בשלבי הניקיון והפינוי, לכן יש להכיר את העבודה, לדעת ולהבין מראש מה מחכה לנו.

תחילה נפנה וניפטר מכל הזבל, הגרוטאות, נפנה את כל הרצפה מבקבוקים, בגדים, חפצים, פריטים שבורים וכל מה שניתן להיפטר ממנו.

 

שמי שי ובמקצועי אני מפנה דירות מלאות גרוטאות, זבל ואשפה, מבצע ניקיון יסודי כולל חיטוי הבית עם חומרים איכותיים המיועדים לכך, מסלק את כל החפצים הישנים, מפנה את הרהיטים השבורים והישנים, מפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, מבצע ניקיון יסודי במטבח, מנקה את ארונות המטבח, זורק את המזון המקולקל והישן….

מבצעים ניקיון ופינוי בתים בכל מצב, אפילו במצבים קיצוניים וקשים במיוחד.

 

אסור לאבד תקווה, אל ייאוש, זה הזמן לערב אנשי מקצוע לעבודת פינוי הדירה, זה הזמן לפגישה. שוב.. שמי שי ואני מפנה דירות מאגרנות כפייתית במצבים קיצוניים וקשים במיוחד, אני מפנה בתים ודירות שהיו סגורים במשך הרבה שנים, מפנה דירות אחרי פטירה, מבצע סידור בתים וניקיון בדירות מלאות פסולת זבל ואשפה.

 

התקשרו היום וקבעו פגישה, אנחנו כבר נדאג להכל.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו