אגרנות כפייתית באבן יהודה – פינוי דירה וניקיון

מחפשים פינוי דירת אגרנים כפייתים באבן יהודה? הגעתם למקום הנכון

חשוב שתבינו לאורך כל התהליך ומתחילתו בעצם, פינוי וניקוי בית של אגרן עלולים להיות מאוד מסוכנים בעיקר מבחינה בריאותית ותחלואתית, לא היינו ממליצים לכם לגשת לנקות בית של אגרן לבד.

יש בתים במצבים קיצוניים וקשים עם המון, חיידקים, בקטריות, חרקים ומזיקים, ואפילו עכברים וחולדות. לכן היזהרו, המלצתנו היא לגשת לחברה בתחום שיודעת את העבודה ומומחית בניקיון ופינוי דירות של אגרנים, חברה מקצועית לניקוי ופינוי דירות של אגרנים כפייתיים.

יתר על כן, כאשר ניגשים לפינוי דירה של ארגן התהליך הוא מאוד אמוציונאלי, רגשי ולא פשוט, הרי אף אדם לא היה רוצה שיכנסו יום אחד לדירתו ויתחילו לזרוק ולפנות לו חפצים.

יש להכין את האגרן מראש לתהליך זה, לשבת איתו, לפתוח את הלב, ובסבלנות רבה להסביר לו את התהליך על כל שלביו. לאחר שהאגרן התבשל ומבין את התהליך ובמה תהליך זה כרוך, פנו לחברה שיודעת את העבודה, חברה שמתמחה בנושא ספציפי זה.

חברת ניקיון- שי פינוי וניקיון דירות של אגרנים

אנו בחברת שי פינוי וניקיון דירות של אגרנים כבר מקצועיים ומיומנים בעבודה, יש לנו ניסיון של מעל

ל 20 שנה, ניקינו ופינינו דירות במצבים קיצונים וקשים במיוחד, אפילו קשים מאוד, אל תפחדו, ואל תרגישו במבוכה, אל תתייאשו, זה לא הסוף, אתם לא לבד, זוהי העבודה שלנו, זה מה שאנו עושים ביומיום, זהו המקצוע שלנו, אנו נהנים לעזור לאנשים ומסופקים ממראה דירה מצוחצחת, רעננה ונקייה בסוף היום, הניקיון הוא אתגר גדול מאוד עבורנו, אנחנו מרוצים ומסופקים מדירות נקיות, התקשרו עוד היום וקבעו פגישה, אנחנו כבר יודעים את העבודה ומגיעים ממקום אדיב, סובלני, קשוב ומבין לצרכים שלכם.

 

לבני אדם רבים כמו גם לבעלי חיים יש צורך תמידי וטבעי, יש לומר, באגירה, אומנם שהדבר משולב באובססיביות וטקסיות, התנאים והתוצאות משנות את פני המשחק לחלוטין.

משמעות הפרעת הנפש אגירה כפייתית פירושה איסוף אובססיבי וחיבור רגשי אל פריטים וחפצים בעלי ערך מועט, אם בכלל, באופן קיצוני ובשילוב עם חוסר היכולת להיות מסוגל להיפטר מאותם החפצים או הפריטים- גם אם הם לא שווים כלום, מסוכנים, או אינם היגיינים ומזיקים לבריאות ולסביבה.

 

נכון לימינו, אגודת הפסיכולוגים העולמית מכירה באגרנות כפייתית כסוגית הפרעת נפש לכל דבר ועניין, אגירה כפייתית היא לא רק מצב נפשי מעורר וחסר פרופרוציות אלא לא פעם גם הפרעה שמשולבת בקומרבידית, כלומר, מגיעה בשילוב עם דיכאון וחרדה או חרדה חברתית, הפרעה זו מסוגלת ליצור עבור האגרן סביבה מסוכנת ממשית לחיות בה, לכן אין להקל ראש עם ההפרעה, אנשים רבים נוטים להכיר ארגנים כפייתים אך מבלי לייחס לבעיה משמעות רצינית, או להתייחס אליה בכובד ראש וברצינות- זוהי טעות גדולה וחמורה.

 

בעזרת נחישות ותמיכה מרבית מצג הסובבים והקרובים לאגרן, יהיה ניתן עבורו להתגבר ולמזער את בעיית האגרנות ולמנוע יצירת אוספים חדשים. יחד עם זאת, אין פיתרון או תרופה מוחלטת לאגרנות והאגרן יצטרך ללמוד ולשנות את דפוסי התנהגותו בהדרגתיות ובצורה מבוקרת, על מנת, למנוע את חזרת הסימפטומים בעתיד.

בניגוד למחשבות ולפחד הטבעי, האגרנים אינם מרגישים חרדה או מצוקה אחרי שהם מפנים את החפצים שאינם נחוצים להם יותר, אלא ההיפך – מרגישים תחושת הקלה ורווחה מהניקיון.

הבעיה נובעת מהעובדה שהאגרנים לא רק שאינם משתמשים באותם חפצים אלא שגם הם אוספים ומאחסנים את אותם פריטים בכמויות אדירות ובלתי נתפסות.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו