אגרנות כפייתית אינה חייבת להוביל לפירוק המשפחה

אגרנות כפייתית במשפחה – לא צריך להגיע לפירוק

אם חקרתם את עולם האגרנות הכפייתית לבטח נתקלתם בעובדה הפשוטה שמשפחות רבות בעולם זה חוות מצב של פרידה ופירוק, במיוחד כאשר מעורבים ילדים בעניין. למען האמת, אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית המכילה את כל המרכיבים שיכולים לפרק משפחה. יש בה מרכיבים של תסכול ומתח, יש בה מרכיבים של בושה ומבוכה, יש בה מרכיבים של תנאי מחייה קשים, יש בה מרכיבים של חוסר הבנה ותקשורת, ויש בה את כל המרכיבים האחרים שיכולים לגרום לבני אדם להתרחק זה מזה, אבל עם קצת סיוע מקצועי תוכלו להפוך את הקערה לחלוטין.

אפשר לפרק ואפשר לבנות

אותם מרכיבים שיכולים לפרק משפחה של אגרן כפייתי, יכולים להיות גם מרכיבים שיוצרים דווקא לכידות משפחתית. הבחירה באיזה ערוץ ללכת היא בחירה שלכם כבני המשפחה, והיא לא בחירה טריוויאלית ולבטח לא בחירה פשוטה, אבל היא בחירה קיימת ואתם יכולים לבחור בה, אם רק תקפידו לקבל את הייעוץ המקצועי והסיוע המקצועי הדרוש מכל גורם שיכול לתת לכם אותה. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם מציע לכם את כל המידע, הסיוע, התמיכה והליווי הדרושים לכם בדיוק למטרה מעין זו.

הגדרת מטרה וחתירה למטרה

אחד הסודות המרכזיים בהיבט זה הוא היכולת של בני המשפחה להגדיר מטרה, להתלכד סביבה ולפעול סביבה בהתמדה ובנחישות למען השגת המטרה. מרכז הסיוע לאגרנים מציע לכם את כל המידע והידע שיסייע לכם להמיר תסכול לאמפתיה, ואת כל הבושה לאנרגיה חיובית. מרכז הסיוע מציע לכם תמיכה מקצועית המבוסס על ידע מקצועי ועדויות של משפחות של אגרנים כפייתיים שנאספו לאורך שנים של עיסוק בתחום.

צרו קשר לקבלת עזרה

אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הסיוע לאגרנים עוד היום, לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם ולבחון כיצד תוכלו להסתייע בשירותי המרכז על מנת להקל עליכם את התהליך, ועל מנת לנתב את האנרגיות של המשפחה כולה למטרות חיוביות ויצירת מציאות חדשה לאגרן הכפייתי עצמו ולכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן