אגרן פסולת בבית

שי – אגרן פסולת בבית 

החיים עם אגרן פסולת בבית אחד הם חיים בלתי אפשריים, ואכן משפחות רבות שבהן נמצא אגרן כפייתי, מוצאות מהר מאוד שאי אפשר עוד לנהל חיים משותפים, והמשפחה נאלצת לעזוב את הבית ולהשאיר את האגרן הכפייתי לבדו.

זה כואב למשפחה, וזה כואב באותה מידה גם לאגרן הכפייתי, אך זה הוא הכרח. העניין הוא ששינוי המצב הקיים כרוך במאמץ אישי של האגרן הכפייתי, ומאמץ משפחתי של בני המשפחה, והמאמץ הזה צריך להתחיל בפינוי הדירה מכל הפסולת שנאגרה בה במהלך השנים, ואשר מהווה את מקור הבעיה לחוסר היכולת לחיות יחד.

החברה מספר אחת בפינוי אגרנות כפייתית

חברת שי פינוי דירה היא חברת פינוי המספקת שירותי פינוי הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, ומבצעת מאות משימות פינוי בכל שנה ובכל רחבי הארץ.

החברה נחשבת לחברה מספר אחת בתחום של פינוי אגרנות כפייתית, וברשותה רקורד ארוך של פינוי דירות של אגרנים כפייתיים בשיתוף עם גורמי רווחה ופסיכולוגיה המעורבים בטיפול באגרן הכפייתי.

המדובר בתהליך רגיש מאוד, שבו חווה האגרן הכפייתי קושי רגשי רב מאוד, וכל טעות בתהליך הפינוי יכול לגרום לשבירת כלים והפסקת הפינוי.

עובדים מקצועיים, אחראיים ורגישים

חברת שי פינוי דירה מעניקה הכשרה יסודית ומקיפה לכל עובדיה סביב הנושא של אגרנות כפייתית, וסביב הפרקטיקה הנדרשת בפינוי דירה של אגרן פסולת בבית.

תהליך הפינוי עצמו מבוצע על ידי עובדים מבוגרים, אחראיים ורגישים שיודעים מצד אחד לשבת בצד ולתת לאגרן הכפייתי לחוות את הפרידה מחפציו בצורה אותנטית ומספקת, ומצד שני לפעול במהירות וברגישות סביב כל ערימת פסולת שאפשר לפנות.

תהליך הפינוי שבדרך כלל יכול להיות מבוצע תוך שעות ספורות, עלול להימשך ימים ארוכים כאשר מדובר בפינוי דירה של אגרן פסולת בבית, וצוות העובדים של שי פינוי דירה הוכשר בדיוק למצבים אלה.

שירותי פינוי, חיטוי, שיפוץ ראשוני וניקיון יסודי

החברה מספקת שירותי פינוי, הכוללים תהליך חיטוי לסילוק כל הנגעים שהתפשטו בבית מתחת לבלטות, מתחת לטיח ובכל פינה טובה.

בתום החיטוי מתבצע שיפוץ ראשוני על פי בחירת הלקוח, ולבסוף ניקיון של כל הבית וחדר המדרגות, על מנת להחזיר את הדירה למצב מחודש ולאפשר לכל בני המשפחה לבנות לעצמם עתיד טוב יותר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן