אגירה כפייתית במחסן? הנה כל מה שתצטרכו לדעת

מנקים את המחסנים עם שי פינוי דירה 

גם המחסן שלכם כבד אבד צורה? אל תדאגו יש פתרון הוגן מספיק בשבילכם, אנו כאן בשביל לפתור אותו. ה"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" פועל מזה שנים בבעיה שתקפה אתכם- אגירה כפייתית. האגירה הכפייתית הגיעה למחסן והמקום ששימש מילוט לפריטים שתצטרכו מדיי פעם עלה על גדותיו וכעת קשה למצוא שם משהו, שאלתם את עצמכם כיצד זה קרה? נענה לכם.

האגרנות הכפייתית היא אחת מההפרעות הנפשיות תחת השם "הפרעות אובססיות כפייתיות", ההפרעה מאופיינת באגירה מוגזמת ובלתי נצרכת בכל הבא ליד, כשמדובר גם בתנורים ישנים, עיתונים שפג תוקפם, או אוכל מקולקל- העיקר לא לזרוק כלום אלא לשמור עליו חזק.

אמרנו הפרעה נפשית? אכן כן. הפרעה נפשית היא כמו תמיד נובעת מתחושה פנימית. התחושה שחווה האגרן היא תחושה של חוסר ובדידות, ורואה את הנחמה בפריטים פיזיים ודוממים שימלאו לו את התחושה ויחפו על המקום הריקני שלו מבפנים.

ונעבור למקום האסטרטגי הבא: המחסן.

מפה לשם הבית מתמלא יותר ממה שהיינו רוצים עד שלפעמים כבר ניוד בסיסי בתוכו אינו אפשרי כלל. ובמעבר חד המחסן נהיה מקום אסטרטגי חדש להגשמת המילוי ההכרחי. המחסן מלבד זאת הוא המקום האופייני להעמסת חפצים שנצטרך בהם "מתישהו", אך מתישהו לא משמע "לעולם", ובקלות המקום נהיה שימוש יעיל לאגירה לא בריאה של יותר מדיי חפצים ופריטים שאינם נחוצים כלל בכמות מזערית.

הפתרון צריך להיות יעיל מספיק- תפנו לעזרתנו ותראו שלא תתאכזבו.

נעבור לפתרון- כדאי שתדעו שעם הרצון הטוב לא תוכלו לפתור את הבעיה לבדכם, אלא תצטרכו לפנות לעזרת פינוי ושיקום המחסן  אשר גרף עם זמן הצטברות החפצים המיותרים בעיות תברואה כגון: עובש, סירחון, ריחות רעים מסכנים בריאות ובעיות נוספות. אצלנו ב"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" אשר פועל לעזרת כל צרכיהם של האגרנים והאספנים למיניהם דואג לחברות פינוי ושיקום הטובות ביותר עבורכם, חברת הפינוי שנשלח תחזיר את המחסן להראות כמו חדש. אל תחכו יותר מדיי ותפנו אלינו עוד היום- אתם לא תתאכזבו. טלפון: 0507454504, אנו מחכים לכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן