אבא אגרן כפייתי – שומר בבית חפצים מהרחוב

אבא שומר בבית חפצים מהרחוב? 

בכל בית יש חפצים. יש בתים בהם כמות סבירה של חפצים, לעומת בתים יש כמויות עצומות של חפצים אשר אין להם כל הצדקה או סיבה שמתקבלת על הדעת.

במקרים חמורים של אגירה נוצר מצב בו האגרן לוקח לעצמו גרוטאות וחפצים מהרחוב ומנכס אותם לעצמו. אמנם מדובר על חפצים שאין להם דורש, אבל הבעיה נעוצה בכך שהחפצים הללו מעמיסים על הבית והופכים אותו למחסן גרוטאות שאינו מתאים למגורים.

מדוע הוא אוסף את החפצים הללו?

אגירת החפצים הללו נעוצה בתופעה שנקראת אגרנות כפייתית. האגרנות הכפייתית הינה הפרעה נפשית שמובילה את האדם לבצע פעולות שאינן מתקבלות על הדעת.

הפעולות הללו מתבצעות מתוך דחף פנימי בלתי מוסבר שמשתלט על האדם, ומניע אותו לפעול באופן בלתי הגיוני. אמנם האגירה מספקת איזשהו צורך לאגרן, אבל מעבר לכך הוא סובל ומתמודד עם מציאות חיים מורכבת. כזו שכוללת מגורים בבית עמוס בחפצים. בית שאינו מאפשר חוויית מגורים נעימה והולמת.

מה עושים עם העומס בבית?

לכל בעיה יש פתרון. גם לבעיה הנפשית וגם לבעיה שבבית. הבית ששינה את פניו, והפך להיות מחסן עמוס בתכולה צריך לעבור פינוי יסודי. פינוי כזה אשר מטרתו להוציא מהבית את כל החפצים שאינם נצרכים, ולארגן את הבית מחדש.

מדובר על משימה לא קלה שדורשת הרבה מאוד השקעה ועבודה מתישה. את זה לרוב לא יוכל האגרן לבצע בכוחות עצמו. ראשית כי הפעולה סותרת את הדחף הפנימי שמניע אותו לכנוס עוד ועוד חפצים. ושנית בגלל שמדובר על מלאכה קשה אשר לא כל אחד מסוגל לבצע אותה בכוחות עצמו.

החברה שתנהל עבורכם את התהליך

אך יש פתרון לדבר. המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים מציע פתרון הולם אשר מאפשר לאגרנים למצוא את דרכם לחירות משלל החפצים שנאגרו אצלם בבית.

החברה מציעה את המענה המתאים אשר יסלול גם לאבא את הדרך לחיים נוחים ונעימים בסביבה ביתית מתאימה. כי כל חפץ מיותר וכל פריט עודף מעמיסים על הבית. פנו אל המרכז לסיוע ותצאו לחיים חדשים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן