פינוי דירה בראש העין

שי שירותי פינוי דירה בראש העין

אם גם אתם זקוקים לשירותי פינוי דירה לכל מטרה שי פינוי דירה בראש העין לשירותכם בכל רחבי העיר: מיהודה הלוי ועד אפק שבמזרח.

שירות כמו פינוי דירה מייעל לכם תהליכים רבים מסיבה פשוטה: העובדה שעליכם לפנות נכס כלשהו מעידה על כך שאתם נדרשים לבצע פעולה שאינכם מיומנים בה, או שרמת המיומנות שלכם בה אינה מקצועית דיו על מנת שזה גם יהיה יעיל. בשל כך, אתם מתחילים לצבור מחשבות שמציפות אתכם לגבי הזזת החפצים הכבדים ופירוקם. במקום זאת, יש מי שיעשה זאת עבורכם.

פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה הוא שירות אשר נדרש בשגרה חייכם במקרים רבים: סטודנטים שמעוניינים לעזוב נכס שכור או לעבור אליו, בעלי בית שתכננו לערוך שיפוץ בנכס, והגיעו למסקנה שדירה נקייה מתכולה תאפשר שירות יעיל יותר, התכוננות להובלה גדולה, וכד'. צוותי הפינוי של שי פינוי דירה בראש העין קיימים בדיוק לשם מטרות אלו: אתם תוכו להמשיך לעבוד במקצוע שלכם, לבלות עם הילדים שלכם, ולקיים שגרה רגילה, וצוותי הפינוי יבצעו את הפינוי שלכם לקראת התהליך שלקראתו אתם הולכים. חשבו בהגיון: האם עלה על דעתכם לשפץ לבד עם פטישון או להוביל מיטה עם משאית? לא. מדוע שתפנו את הבית לבד? עם חברת פינוי החיים יכולים להיות קלים ופשוטים בהרבה.

פינוי אגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית הוא שירות אשר בדרך כלל לא קורה בשגרה של כל הלקוחות, אך לחלקם זוהי בהחלט שגרה ולא כל כך חיובית: מדובר באדם הנמצא תחת חסותם, בסמוך להם, או בעל קשר אחר לאותם לקוחות. אדם זה מתועד כשהוא אוגר חפצים. בתחילה מדובר על איסוף תמים של רהיטים מהרחוב, וזה יכול להגיע גם לאגרנות בעלי חיים. במצב זה זה אין להקל ראש, ויש להתקשר מיידית לשי פינוי דירה. בחברה ידעו בדיוק מה לעשות, ובתוך שעות ספורות הדירה כבר תהיה נקייה מאגרנות, ובהמשך – מקורצפת ומלוטשת לאחר ניקיון יסודי פרטני. יצוין כי בעיית האגרנות היא בעיה פסיכולוגית, ולכן לא תמיד מובטח שהאגרן לא ישוב לסורו. לעתים הטיפולים עשויים להניב תוצאות רק בעתות מאוחרות יותר.

פינוי ירושות

פינוי ירושות הנו שירות אשר חברת שי פינוי דירה בראש העין לא רק מספקת, היא ממליצה לכל אחד ואחת מכם שקיבלו דירה בירושה להזמין את השירות. גם אם מדובר בסבא, בסבתא או בהורים שלכם, ואתם בטוחים שאתם מכירים את הבית על בוריו, אתם תופתעו לגלות שזה פשוט לא כך. כשיצאתם מהבית, והמוריש נשאר לגור בו לבד, עם זוגתו או עם עובד סיעודי הדירה עברה, למעשה, הזנחה שלא מרצון. אם הדירה נסגרה בשל מעבר המוריש לבית אבות אז בכלל קצרה היריעה מלהכיל. הנכס נשאר מיותם משל עשרות שנים ללא תחזוקה וזה כבר עלול להיות מסוכן. לכן, שירות פינוי ירושות יבטיח לכם דירה בטוחה לאכלוס.

מה במסגרת השירותים?

במסגרת כל שירותי הפינוי – צוותי העבודה יגיעו לבית ויחלו בשירות פינוי חפצים בצורה סדרתית: פירוק, מיון, והוצאה. פינוי רהיטים יתבצע על פי דרישה. במסגרת השירותים תגדיל החברה לעשות, ותכין את הדירה שלכם לאכלוס מחדש: יתבצעו תיקונים קלים, הדברה בדירה, ניקיון יסודי תוך שימוש במיטב המכשור, וסידור הדירה מחדש לקראת סיום. במידה וזה בניין, לא ייגרם כל נזק לחדר המדרגות, והוא יישאר נקי מסימני עבודה. העבודה מתבצעת בשקט מופתי ללא הפרעה לשכנים. כל עובד מצויד בתעודת יושר מקצועית ממשטרת ישראל ומבוטח ביטוח עבודה מלא וצד ג'.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו