פיני דירה לפני המעבר לבית אבות

פינוי דירה לפני בית אבות

זה צפוי לקרות לכולנו- מגיע הגיל, בו קשה לנו לתפקד בכוחות עצמנו ועלינו לעבור למסגרת של דיור מוגן או אבות. המסגרת יכולה לספק מענה סיעודי במידת הצורך, מענה רפואי מיידי וזמין וכן מענה חברתי- הקשיש יוכל להשתתף במגוון פעילויות עם אנשים בני גילו. ניתן לראות במעבר לבי האבות מאורע משמח, המסמל תחילתה של תקופה שהיא נוחה ומאושרת עבור הרבה מן הקשישים ביחס לחיים לבד בבית.

מה מיוחד בפינוי לקראת מעבר לבית אבות

כמו כל מעבר דירה אחר, גם המעבר לבית האבות מחייב פינוי הדירה הקודמת והעברת החפצים לדירה החדשה. אלא שלמעבר לבית האבות יש מספר מאפיינים יחודיים.

ראשית, פעמים רבות דירותיהם של אנשים זקנים הן עמוסות יותר בחפצים מאשר דירות רגילות, בשל ריבוי החפצים שנאגרו במהלך השנים.

שנית, לעיתים קרובות החלל המוקצה למגורים בבית האבות קטן יותר מן הדירה, ולכן אין אפשרות להעביר את כל החפצים מן הדירה, ומחלקם יש להפטר.

בנוסף, ברוב המקרים, מי שמזמין את שירותי הפינוי במקרה של מעבר לבית אבות אינו הקשיש עצמו, אלא קרוב משפחה שלו, ולעיתים הקשיש עצמו סקפטי למדי כלפי התהליך.

חברת פינוי מקצועית תסייע במעבר

מאפיינים יחודיים אלה דורשים חברת פינוי מקצועית הפועלת בסטנדרטים גבוהים.

חברת שי פינוי דירה היא חברה רבת ניסיון, אשר מנוהלת נכון ובאחריות, וכל העובדים בה הם מבוגרים ומקצועיים ועברו הסמכות בתחום.

העובדים של שי פינוי דירה מבינים שלחלק מהקשישים תהליך העתקת מקום המגורים לבית האבו ופינוי הדירה הקודמת אינו קל. הם עובדים עם הרבה רגש ומעניקים יחס אישי, מלא כבוד וחם ללקוח, תוך שיתוף מלא שלו בכל התהליך.

מיון החפצים לנחוצים ולא נחוצים נעשה באופן יעיל ויסודי ובשיתוף הקשיש, מה שמגביר את האמון שלו בתהליך.

בסוף התהליך, חברת שי פינוי דירה מבצעת חיטוי וניקוי יסודי ביותר של הדירה כולל חדר המדרגות המוביל אליה.

כך, תוכלו להיות בטוחים שבתום תהליך הפינוי תוכלו להשתמש בדירה באופן מיידי לצורכי מגורים, השכרה או מכירה, בלא כל מאמץ נוסף.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו