פינוי פסולת מדירת אגרן כפייתי – מה עושים עם הפסולת?

מפנים פסולת

בכל הקשור לפינוי חפצים מדירת אגרן כפייתי, אי אפשר להתעלם מן העובדה שמרבית החפצים והפריטים המפונים יכולים בהחלט להיכנס תחת הכותרת של פסולת. השאלה היא מה עושים עם כל הפסולת הזאת, ולאן מפנים אותה? ובכן, אם חשבתם על פח הזבל השכונתי אתם רוצים לחשוב שוב. א' כמויות הפסולת הן בדרך כלל כל כך גדולות שלא ניתן להכניס אותן לפח הזבל השכונתי, ב' החוק אוסר על השלכת פסולת בכמויות גדולות כאלה אל פח הזבל השכונתי, ועבירה על איסור זה יכולה להוביל לקנסות משמעותיים מצד הרשות המקומית.

פינוי על ידי חברה מקצועית

תהליך פינוי פסולת מדירת אגרן כפייתי, כמו גם למעשה כל תהליך אחר של פינוי דירה, צריך להתבצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בתחום זה ואוחזת בכל הידע המקצועי על מנת להתמודד עם הפינוי עצמו, עם השיקום של הדירה ועם הפסולת המפונה. חברה מקצועית תפנה את כל הפריטים והפסולת המפונה אל יעדים מורשים בלבד, וככל שזה קשור לדירות אגרנים כפייתיים, מרביתם יגיעו בסופו של דבר לאתרים מורשים להטמנת פסולת.

העברת הפסולת ליעדים מורשים

מן הסתם, כאנשים פרטיים, אם תבחרו לבצע את הפינוי בעצמכם, אתם תגלו מהר מאוד שאין לכם באמת את כל היכולות לבצע את הפינוי, לא רק בהיבט הפיזי, אלא גם בהיבט המקצועי והידע סביב מה צריך לעשות עם כל הפסולת הזאת. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם מציע לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי למצוא חברת פינוי מקצועית שגם מתמחה בתחום של פינוי דירות של אגרנים כפייתיים.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף

אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הסיוע לאגרנים עוד היום, ולקבל הסבר מעמיק לגבי תהליך פינוי הפסולת מדירת אגרן כפייתי, והאופן בו מפונה הפסולת אל יעדים מורשים. כמו כן, תוכלו לקבל כל סיוע נדרש בהתמודדות שלכם עם קרוב משפחתכם האגרן הכפייתי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן