פינוי חפצי נוי

שי שירות פינוי חפצי נוי 

החלטתם שאתם רוצים לפנות את הדירה או את המחסן שלכם, ואתם מחפשים חברת פינוי טובה שתבצע פינוי חפצי נוי במהירות ובמקצועיות. בכל הפינוי הזה, ישנם הרבה חפצים שאין לכם שום סנטימנט לגביהם, וישנה גם לא מעט פסולת שאין מה לעשות איתה, אבל בתוך כל זה ישנם לא מעט חפצי נוי שהייתם רוצים להעניק להם את היחס המתאים.

זה לא מוזר, וזה לא חריג. חפצי נוי הם פריטים שאנחנו נקשרים אליהם באופן רגשי ברמה כלשהי, ועל כן קשה לנו לראות אותם מפונים ונשברים בדרכם אל פח האשפה, או אל אתר הטמנת פסולת. בעוד שאת מרבית החפצים בדירה או במחסן אתם פשוט רוצים לפנות ולא איכפת לכם לאן, את חפצי הנוי שלכם אתם רוצים לפנות לכתובת המתאימה, וליעדים אחרים שיוכלו להפיק מהם ערך.

שירותי פינוי מגוונים

חברת שי פינוי דירה היא חברה המציעה שירותי פינוי מזה שנים רבות, ומבצעת בכל שנה מאות משימות פינוי בכל רחבי הארץ הן מול המגזר הפרטי והן מול המגזר העסקי.

החברה מבצעת משימות של פינוי דירה, פינוי מקלט, פינוי מחסן, פינוי משרד, פינוי מפעל, פינוי פסולת סביבתית, וכן גם פינוי חפצי נוי.

הסיבה לכך ששירות פינוי חפצי נוי, הוא שירות העומד בפני עצמו, היא בדיוק הסיבה שדיברנו עליה, והיא הרצון שלנו לשמור על חפצי הנוי היקרים לנו, וגם אם אנחנו מוכנים לפנות ולמסור אותם לגורם אחר, אנחנו רוצים שהם יצאו שלמים מביתנו, ויגיעו שלמים ליעדם. חברת שי פינוי דירה יודעת להציע בדיוק את השירות הזה, והיא עושה זאת שנים ארוכות ברמה מקצועית גבוהה.

פינוי מוסדר ומאורגן של חפצי נוי

במסגרת תהליך הפינוי, החברה תפריד בין חפצי הנוי שלכם, האשפה שלכם ופריטי הריהוט והחפצים האחרים שלכם. כל אחת מקבוצות אלה תפונה בנפרד על פי טכניקות וכללי פינוי שונים לחלוטין.

כך למשל, אשפה ופסולת יכולות להיות מפונות גם באמצעות משפך בנייה המותקן מהחלון שלכם היישר אל מכולת הפינוי.

רהיטים גדולים וכבדים יפונו בצורה אחראית אל מכולת הפינוי, ואם יש בהם עוד שימוש, יתכן ויועברו לארגוני צדקה, או שיימכרו בשוק יד שניה.

את חפצי הנוי שלכם תפנה החברה על בסיס כללי פינוי חפצי נוי, כשחלק מחפצי הנוי יארזו על מנת להגן עליהם במהלך הפינוי, חלקם יפונו באמצעות עגלות או אמצעי הנפה אחרים המאפשרים פינוי מבוקר, אך בשורה התחתונה, פינוי חפצי נוי לוקח בחשבון שאלו הם חפצים שצריך לשמור עליהם לאורך כל התהליך, ויש לפנות אותם בצורה כזאת שתאפשר שימוש נוסף בהם.

באתר החברה לימדו עוד על הנושא

תוכלו לשוטט כבר עכשיו באתר שי פינוי דירה, ולקרוא מאמרים מקצועיים אודות השירות של פינוי חפצי נוי, שמציעה החברה. כמו כן, תוכלו לקרוא המלצות וחוות דעת של לקוחות החברה לגבי השירות ואופן הביצוע המקצועי שלו על ידי צוות העובדים המיומנים של החברה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו