פינוי וניקיון לדירה

שי פינוי וניקיון לדירה שלכם

בחירת חברת פינוי וניקיון לדירה אינה קלה, אתם מכניסים לביתכם אנשים זרים אשר נכנסים לכול נבכי הפרטיות שלכם.

ולכן אתם בוודאי רוצים אנשים שאתם מכירים ויכולים לסמוך עליהם. אתם חושפים את הפרטיות שלכם ומעוניינים באנשים אמינים סולידיים  העובדים בתוך חברה או גוף שיש לו כתובת. עבודה עם חברה מסודרת המתמחה בתחום של פינוי וניקיון חוסכת בעיות בהמשך, כן יש לכם עסק עם מקצוענים המנוסים בכול צורכי פינוי וניקיון לדירה שלכם.

יתרונות בפניה לחברתנו

כאשר אתם פונים למנקה פשוטה שהיא לא חברה יש בכך מספר חסרונות. ראשית אם נוצר נזק כול שהוא לא ברור אם יש לכם כתובת להפנות אליה את טענותיכם. אתנו אתם עובדים מול חברה מסודרת על כול המשתמע מכך כמו כן מנקה שהוא אדם פרטי דורשת מכם לשלם לה תשלומים שונים כגון ביטוח בריאות, ביטוח לאומי ועוד מגוון תשלומים שונים כגון פיצויים ומה אם חלילה היא נפצעת בזמן שהיא מנקה אצלכם? זה עלול להתדרדר לתביעה לא נעימה שעלולה לעלות לכך לא מעט, תמיד עדיף לעבוד עם חברה מסודרת שמבטחת אתכם ואת אנשי הניקיון ומונעת מכם את הדאגות האלה. אם חשבתם כי זה עלול לעלות לכם יותר, חשבו שוב עבודה עם חברה מקצועית כמונו של פינוי וניקיון תמיד תעלה פחות מלקיחת כמה אנשי מקצוע בנפרד.

בדיקה בקרב לקוחות

כאשר אתם עובדים עם חברה כמונו של פינוי וניקיון לדירה אתם מוזמנים לפני שאתם מחליטים להתייעץ עם אנשים שהם לקוחות שלנו ולקבל מהם המלצות כדי לראות ולהתרשם מרמת השירות שאנו נותנים בזמן פינוי וניקיון . אין טוב יותר מהמלצות של לקוחות שלנו שזוכרים אותנו לטובה ויכולים בלב שלם לספר לכם על איכות השירות שלנו ועל צורת העבודה הקפדנית שלנו. נחנו צברנו מוניטין ושם בתחומנו ויש לנו מספר גדול של לקוחות מרוצים וממליצים בחום.

שירות מלא ומסור

אם תבדקו עוד חברות בשוק אשר מספקות שירותי פינוי וניקיון , תוכלו להתרשם מכך שאנו נותנים את השירות המלא ביותר אנו מבצעים פינוי וניקיון לדירה על כול המשתמע מכך, ארגון, סדר, ניקיון, מיון וחלוקה של חפצים למטרות שונות ואפילו תיקוני צבע ותיקונים קלים בדירה המפונה. והכול במחירים התחרותיים והטובים ביותר בשוק. אנו חברה עם מוניטין ושם.

פיקוח צמוד על עובדי החברה

בניגוד לכול מיני חברות ניקיון  לא כול אחד יכול לעבוד אצלנו ולתת שירות ללקוחותינו, אותם אנו מחשיבים ליקירי החברה. אנו בוחרים את העובדים שלנו בתשומת לב ובוחנים את הרקע שלהם ואת יושרם. חשוב לנו שאנשים שאתם מכניסים לבית שלכם יהיו אנשים ישרים שומרי חוק אחראיים ומגדילי ראש. אנו מפקחים פיקוח צמוד על העובדים שלנו באופן יום-יומי ומקבלים מכם כול דווח הערה או בקשה ודואגים שכול התהליך של פינוי וניקיון יתבצע לשביעות רצונכם המלאה הדירה שתקבלו לאחר תהליך פינוי וניקיון לדירה תהיה מפונה מסודרת מאורגנת מבריקה ומוכנה למגורים חדשים. לא יהיה בה סימן של החפצים הישנים ושל הבלגן והלכלוך שהיה בה קודם, והכול בזמן קצר ובמסירות אחריות ושירות אדיב.

מחירים ללא מתחרים

אתם מוזמנים לבדוק חברות מתחרות ולגלות שלמחירים שלנו אין מתחרים, אנו מקפידים על מחירים תחרותיים וטובים ללקוחותינו. אבל המחיר הוא לא כול הסיפור במחיר תחרותי אתם מקבלים שרות כולל ואיכותי, עובדים זריזים חרוצים ואמינים וחברה שהיא כתובת לפנות אליה בכול דבר וענין הנוגע לתהליך של פינוי וניקיון שלכם. אנו תמיד לשירותכם במסירות באחריות ובשירות איכותי.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו