פינוי דירת גג עמוסה ומלוכלכת – ניקיון וחיטוי

מגורים בדירת גג

כל אחד רוצה גג בביתו, אבל גג מסודר, משופץ, נקי ומזמין. מה קורה אם יש לכם דירת גג, אבל היא מוזנחת במיוחד? בין אם אתם דיירים חדשים שזה עתה שוכרים דירת גג מוזנחת, בין אם דירת הגג שייכת לכם, אתם צריכים לפנות את התכולה המזוהמת ולנקות את החלל כדי שיהיה ראוי למגורים. מאין תתחילו? די מייאש לחשוב שמישהו צריך לשפץ, לנקות, לצחצח ולהבריק דירה שהוזנחה לאורך שנים. מה תעשו בתכולה העמוסה בבית? איך תתגברו על הלכלוך הקיים? ניקיון וחיטוי הדירה הם חלק הארי בכל נושא הפינוי והתחלות חדשות בבתים עמוסים, בין אם יש בהם גגות, בין אם לא.

מדוע חשוב לאתר שירותי ניקיון ופינוי מקצועיים?

השאלה מובנת, והתשובה ברורה יותר. כשהדירה מוזנחת ולא מדובר רק באבק שהצטבר אזי אתם צריכים להבין שלא יהיה פשוט לנקות ולהעלים את כל הכתמים והריחות שהצטברו אם לא תשיגו עזרה מקצועית ומאסיבית של אנשי מקצוע המגיעים עם הציוד הנדרש וכוח האדם והפיזיות המתבקשת. אל תהיו גיבורים בסרט הזה. תנו לאחרים להתאמץ עבורכם. בינתיים תוכלו להתענג על כוס קפה וארוחת בוקר באחד מבתי הקפה בעיר. קחו בחשבון שפינוי יכול להיערך מספר ימים טובים, תלוי בהזנחה הקיימת ובתכולה שדורשת פינוי.

לאן מפנים את התכולה המיותרת?

פינוי תכולה מיותרת יכול להתבצע למספר מקומות. ראשית, לאתר מורשה פינוי, הווה אומר לאתר פסולת שנקבע על פי חוקי העזר העירוניים. מכאן יוצא שאי אפשר לפנות פסולת לאן שרוצים, אתם עלולים להיות חשופים לתביעות, שלא לדבר על הפגיעה הקשה באיכות הסביבה, לכן חשוב להקפיד שהפסולת תפונה לאתר מורשה בלבד, משהו שכל בעל חברה יודע ומודע לו. חברת הפינוי של שי פינוי דירה תבצע את הפינוי לאתר פסולת מוכר, ללא כל בעיה. אם יש לכם תכולה שאפשר לתרום והיא במצב טוב, חברת הפינוי של שי תוביל את התכולה ליעד המבוקש – זה יכול להיות עמותה כלשהו של נזקקים, זה יכול להיות חנות יד שנייה או אנשים שמעוניינים בקנייה. העיקר – צאו לדרך וסמכו על חברת הפינוי של שי – שירותי מיון, אריזה, ניקיון ופינוי כל דירה מוזנחת.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו