פינוי דירות לקראת שיפוץ

אנו מפנים דירות לפני שיפוץ

פינוי דירות לקראת שיפוץ – מתכננים לשפץ את מרחב המגורים שלכם בקרוב? מעוניינים "להיפטר" מחפצים ופריטים מיותרים המאכלסים את תכולת ביתכם? רגע לפני ביצוע הליכי השיפוץ, זה הזמן ליהנות משירותי פינוי דירות מקצועיים, המיושמים על ידי צוות המומחים מטעם "מומחה פינוי דירה".

פינוי דירות לקראת שיפוץ- מה הוא כולל?

הליך פינוי דירות לקראת הליכי שיפוץ כולל מגוון נרחב של פעולות פינוי המיושמות על ידי צוות המומחים שלנו. פעולות אלו נועדו לאפשר לכם ליהנות ממרחב דירתי מפונה יותר לקראת הליך השיפוץ, דבר שיאפשר לכם לבחון מספר חלופות לתכנון המרחב הדירתי שלכם.

בבתים רבים מונחים חפצים ופריטים שונים חסרי שימוש וחסרי ערך .

פריטים אלו כוללים בין היתר: מוצרי חשמל שיצאו מכלל שימוש, רהיטים ישנים, כלי נוי ובית ישנים ועוד הליך פינוי דירות מקצועי יאפשר לכם לפנות את כל החפצים המיותרים המוחזקים בשטח דירתכם, וכתוצאה מכך, לרווח עבורכם את מרחבי הדירה, ולנצלם באופן פרקטי יותר למגוון נרחב של שימושים .

במקביל לעבודות פינוי החפצים, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב שירותים נלווים המוענקים לכם על ידי צוות המומחים מטעם "מומחה פינוי דירה" במסגרת הליכי פינוי דירות לקראת שיפוץ. שירותים אלו כוללים בין היתר:

פירוק והרכבה של ארונות ורהיטים- במקרים מסוימים של הליכי הפינוי המתבצעים על ידינו, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נאלצים לבצע עבודות פירוק של ארונות קיר וארונות מטבח הנמצאים במצב רעוע ומוסכן .

במקרים אחרים, אנו נדרשים לבצע עבודות פירוק של רהיטים כבדי משקל שאינם ניתנים לפינוי במתכונתם השלמה כמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי הרכבה במידת הצורך .

ניקיון וחיטוי יסודי של שטח הדירה -עם השלמת הליכי הפינוי הכוללים, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו אפשרות לביצוע עבודות יסודיות של ניקיון וחיטוי הדירה. עבודות אלו כוללות בין היתר: חיטוי חדרי אמבט ושירותים, חיטוי כיורים, ניקיון יסודי של כל שטח הדירה, לרבות, פוליש במקרים במידת הצורך ועוד.

שירותי צבע וסיוד- שירות נלווה נוסף אותו אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מעמידים לרשות לקוחותינו, הינו שירותי צבע וסיוד בכל הדירה .

השירות כולל טיפול מקצועי בקירות מתקלפים, קירות הסובלים מתחלואי רטיבות או ריקבון ועוד השירות מוצע לכם במסגרת הליכי שיפוץ קלים אותם אנו מבצעים עוברכם כהכנה לתשתית השיפוץ המורחבת יותר .

החלפת בלאי בשטח הדירה – אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכם ליהנות משירותי החלפת בלאי בכל שטח הדירה. שירות זה כולל בין היתר: תיקון או החלפה של דלתות הפנים, התריסים, הרשתות והחלונות בשטח הדירה, החלפת ברזים ישנים, החלפת רצפות שבורות, החלפת ידיות בארונות המבטח או ארונות הקיר ועוד.

שירותי הדברה -לאחר השלמת כלל הליכי הפינוי, ולאחר השלמת כל השירותים הנלווים המופיעים לעיל, אנו מבצעים עבורכם גם שירותי הדברה במידת הצורך בשטח הדירה וסביבתה .

שירותי ההדברה המוענקים על ידינו, מומלצים בעיקר לדירות גן, דירות ישנות או דירות מוזנחות במיוחד (בטרם הליכי הפינוי), דירות עמוסות תכולה, או לחילופין, בדירות בהן התגלו מכרסמים וחרקים שונים במהלך עבודות הפינוי את שירותי ההדברה ניתן לבצע לפני תחילת עבודות השיפוץ או מייד לאחר השלמתן .

מספר מילים על הליך השיפוץ ובעלי מקצוע

פינוי דירות כחלק מקדים להליך השיפוץ הינו השירות המומלץ ביותר לאנשים המעוניינים לצמצמם עלויות במסגרת השיפוץ הכולל, וכמו כן, ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות שיפוץ קלים המוענקים לכם על ידי צוות המומחים מטעם "מומחה פינוי דירה".

כידוע, הליך שיפוץ דירות ומבנים חייב להתבצע על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחומם, והוא חייב להתבצע תוך כדי ריכוז העבודות לנקודת זמן מסוימת המאפשרת לכם לבצע את הליך השיפוץ המיועד. עמידה בלוחות זמנים היא ללא ספק אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר במסגרת ביצוע הליכי שיפוץ כוללים, ולכן הקפידו לנהל התקשרות עם ספקים ובעלי מקצוע המתחייבים בפניכם בנוגע ללוחות זמנים לביצוע העבודה.

כמו כן, רגע לפני שאתם מתחילים את הליך השיפוץ, מומלץ להיוועץ עם מספר גורמים מקצועיים מענף השיפוצים, וזאת על מנת לקבל אינדיקציה בנוגע לעלויות השיפוץ, אפשרויות השיפוץ וכדומה.

יתרונות הסיוע של אנשי מקצוע

למרות שלעיתים קרובות נדמה כי שיפוץ אינו מצריך פינוי של אנשי מקצוע, לא כך הדבר .

צוות מומחים לביצוע פינוי בעקבות שיפוץ יכול להפוך את כל התהליך אשר ממילא נחשב למעיק ולא נעים להרבה יותר קל ופשוט על ידי פינוי מקצוע לפני תהליכי השיפוץ ובמהלכם ניתן למנוע הריסה של דברים או איבוד של חפצים יקרי ערך .




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו