פינוי דירות בגובה

שי שירותי פינוי דירות בגובה

פינוי דירות בגובה הינו שירות המיועד למטרות פינוי תכולה מיותרת משטח דירות הממוקמות בקומות העליונות במבני מגורים ברחבי ישראל ו/או פינוי פריטי תכולה כבדת משקל. בשני המקרים, עבודת הפינוי מתבצעת בעזרת מנופי זרוע טלסקופיים והיא מיושמת על ידי צוותי הפינוי המנוסים והמיומנים של שי –פינוי דירה בראשותו של שי גולד אחד מקבלני הפינוי המנוסים והמוערכים ביותר בישראל.

על מנת להעמיד לרשותכם את השירות המהיר, המקצועי והבטיחותי ביותר במסגרת עבודות פינוי בגובה, אנחנו ב-שי פינוי דירה נעזרים בציוד פינוי מתקדם מסוגו ומסתייעים במנופאים מוסמכים ובעלי רישיון לצורך ביצוע עבודות מנוף. כמו כן, אנו מקפידים על כל כללי הבטיחות הנדרשים ומתכננים את שלבי הפינוי מראשיתו ועד סופו במסגרת הליך תכנון מקדים בו אנו שמים דגש נרחב של כללי הבטיחות השונים.

פינוי דירות בגובה מיועד למטרות פינוי תכולה מכל סוג ובכל היקף, לרבות, פסנתרים ומערכות ציוד אחרות במשקל כבד. עם סיום הליכי הפינוי בשטח הדירה, אנו מאפשרים למזמיני השירות ליהנות ממספר פעולות ניקוי וחיטוי להשבחת הנכס העומד לרשותם. פעולות אלו כוללות בין היתר: חיטוי יסודי של חדרי הרחצה, השירותים וסביבת המטבח, ניקוי יסודי של שטח הדירה, סיוד קירות הדירה, חיטוי להפגת ריחות לא נעימים במידת הצורך וביצוע פעולות הדברה להרחקת מזיקים ומכרסמים.







אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן