פינוי דירה עם קרציות

שי שירות פינוי דירה עם קרציות

דירות עמוסות ומוזנחות עלולות להוות סכנה בריאותית של ממש. אנחנו לעולם לא נוכל לדעת מה מסתתר מתחת לספה, בין הכריות, בתוך השטיחים או בווילונות. אם אתם נדרשים לשירות של פינוי דירה עם קרציות, כדאי מאוד להיעזר בצוות מקצועי על מנת לפנות את הנכס, מאחר ואתם עלולים לגלות חרקים ומזיקים שעלולים לפגוע בכם. כאלו למשל הן הקרציות, הנדבקות על משטחים ובדים, ועלולות גם להידבק אליכם ובטעות להגיע גם לבית שלכם או לסביבה הנקייה והמסודרת בה אתם חיים. מה עושים? פונים אל חברה מקצועית על מנת לבצע את הפינוי.

סכנת הקרציות

דירה שיש בה קרציות היא מפגע בריאותי לכל דבר. הקרציות אוהבות מקומות חשוכים ונסתרים, הן נדבקות אל השטיחים, השמיכות, הוילונות ובין הבגדים הישנים. משם, הן יכולות בקלות לקפוץ גם אליכם, ומבלי ששמתם לב, לא רק שתעקצו על ידי הקרציות, אלא גם תסחבו אותן ביחד איתכם בחזרה אל הבית. הקרציות מסוכנות לא רק לבעלי החיים, אלא גם לבני האדם, וביכולתם להעביר מחלות שונות המסכנות את בריאותנו. על מנת לשבור את מעגל הקסמים הזה, חייבים לבצע פינוי דירה עם קרציות במלוא הזהירות. חברת שי פינוי דירה היא חברה המתמחה במתן שירותי פינוי דירות מוזנחות ישנות, ועמוסות, וביניהן גם דירה בה שורצים מזיקים שונים, כדוגמת הקרציות.

פינוי החפצים הנגועים בקרציות

מאחר והקרציות מסוכנות לנו לבריאות, בבואנו לבצע את הפינוי הדירה יש צורך להצטייד בהתאם. מגן לגוף הינו הכרחי, החל מכיסוי בגדים ונעלים, וכמובן, כיסוי ידיים וראש – על מנת למנוע מצב בו הקרציות יעברו אליכם מבלי שתשימו לב. אם החלל שורץ בקרציות, יש להיפטר מכל התכולה בצורה זהירה במיוחד. מאחר והקרציות יכולות להידבק לכל סיב ולכל בד, אתם לא יכולים להשאיר דבר בנכס. על מנת לנקוט בכל כללי הזהירות, חשוב מאוד לדעת, כי את האשפה וכל החפצים הנגועים אתם לא יכולים להשליך סתם כך לפח – אלא יש לשנע אותם אל אתרים מורשים, על מנת למנוע מגיפה של קרציות באזורי מגורים.

חיטוי הדירה

לאחר הפינוי של כלל החפצים והאביזרים מהנכס, חשוב מאוד לבצע ניקיון וחיטוי יסודי. יש לזכור, כי במקרים מסוג זה אתם לא יכולים לטפל בכוחות עצמכם, מאחר וחומרי ההדברה אינם נגישים לגורמים לא מקצועיים. על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים, מומלץ גם לנקות את הקירות ואת כל המשטחים הקיימים בנכס. מומלץ לבצע הדברה כפולה על מנת להיות בטוחים כי לא נשכחה כל פינה או כל אזור העלול להיות נגוע בקרציות.

פינוי דירה עם קרציות מומלץ לעשות באמצעות חברה מקצועית המספקת שירות כולל, גם של פינוי וגם של חיטוי. הצוות המקצועי של שי פינוי דירה ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את שירותי הפינוי הטובים והמקיפים ביותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו