פינוי דירה אחרי פטירת ההורים

פינוי דירה אחרי פטירת ההורים עושים רק עם אנשי המקצוע 

מוות הוא חלק מהחיים, ולצערנו הוא הגיע גם אליכם. אנחנו משתתפים בצערכם. אנחנו בטוחים שזוהי ללא ספק אחת מהתקופות הקשות ביותר בחיים שלכם.

אין זה דבר פשוט לאבד בן משפחה או חבר, קל וחומר אם מדובר בבן משפחה כל כך קרוב כמו אב או אם. מה תעשו כעת? זוהי שאלה חשובה מאד.

איך יראו החיים שלכם, ומה יהיה מעתה והלאה. אלו סוגיות חשובות מאד, בדיוק בעבורן יש את תקופת השבעה, אבל החודש ושנת האבל, על מנת שתוכלו להתקרב אל האוהבים שלכם, שלא תצטרכו לעסוק בהבלים ותוכלו לאסוף את עצמכם, לאחות את השברים ולהתחיל לחזור לחיים.

מכירה או השכרה של הדירה? עדיין צריך לפנות אותה. איך מתחילים?

בדרך כלל מה שקורה לאחר פטירת ההורים הוא שצריך לקבל החלטות רבות. זה אומר, בין היתר, מה עושים עם הדירה. אם להורים הייתה דירה והם הלכו לעולמם, כעת זוהי אחריות השארים, בדרך כלל הילדים, לטפל בנכס. האפשרויות רבות: מכירה, שיפוץ והשכרה או שימוש של אחד או יותר מהילדים.

לרוב שתי האפשרויות הראשונות הן אלו שנכנסות לפעולה, ובשל כך נוצר מצב שצריך לפנות חלק גדול או את כל התכולה של הדירה. כאמור, הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק בו כעת כאבלים הוא פינוי הדירה. בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו נפנה לכם את הדירה לאחר פטירה בלי שתרגישו, ונשמיש אותה עבורכם כדי שתוכלו לחזור לחיים ולעשות בנכס מה שתבחרו – למכור אותו או להשכיר. תתקשרו אלינו ברגע זה, ואנחנו נעשה את העבודה עבורכם בצורה  הטובה ביותר.

למה זה קשה לפנות את הדירה לבד?

המצב הקשה שלכם, בו איבדתם אחד / שני ההורים, הוא קשה מנשוא. הבית שאותו אתם רוצים לפנות לא רק מזכיר לכם את הזמן הארוך בו ההורים סבלו לפני שהלכו לעולמם, אלא גם את כל החיים שלכם.

אתם זוכרים את הימים הקשים, המתח, הסבל, הכאבים. ההורים היו בבית החולים, המטפלות היו בבית, התרופות בכל מקום. מרשמים, מפגשים עם רופאים. כל זה מצוי כעת בבית, הזיכרון טרי, וקשה לכם לעכל אותו. אתם לא צריכים להתעסק עם זה כעת. בנוסף, הבית מלא בזכרונות של החיים המשותפים שלכם. גדלתם בבית הזה, בכל פינה יש לכם זיכרון, אירוע שקרה, מפגש, שיחה, ריב, בכי, חיבוק, רגעים יפים או קשים ביחד, פשוט חיים שלמים.

הגעגוע והזיכרונות מקשים על קבלת החלטות נכונה, לא כל שכן על דחיינות שרק מסבכת את העניינים. עכשיו צריך לפנות את הדירה כדי למכור, להשכיר, לשפץ ולפעמים אם מדובר על דירה שכורה – המצב עוד יותר "לחוץ", וצריך לעשות את זה עם דדליין, אולי הדבר האחרון שאתם צריכים. בשל כך אנחנו יכולים לעזור – אנחנו נעשה זאת בצורה הטובה ביותר, בצורה רגישה ונעימה, ואתם תוכלו לחזור לחיים שלכם, שבוודאי לא קל לעשות בכל מקרה.

מי מפנה את הדירה?  

אנחנו עומדים לרשותכם. פינוי הדירה איננו דבר פשוט, אבל אנחנו מנוסים בכך ולכן נשמח לעשות את העבודה עבורכם. כאמור, המצב הרגיש שלכם דורש התייחסות רגישה. ראשית, ביחס אליכם כלקוחות.

שנית, במחיר. שלישית, בקבלת ההחלטות עבורכם. ורביעית – כמובן החשוב מכולם – היחס לבית עצמו ולחפצים שיש בו. אנחנו נסדר עבורכם את הכול, בצורה רגישה, ככה שהבית יהיה נקי ומסודר בתוך שעות. מה זה אומר?  · אנחנו נסדר עבורכם את המסמכים שנותרו, לפי נושאים, ונארגן אותם בצורה מסודרת עבורכם כדי שתוכלו לשמור או לזרוק מה שלא צריך.  אנחנו נסנן עבורכם את החפצים שנשארו בבית על פי שלוש אפשרויות.

האחת, דברים שאתם בוחרים לשמור כדי לחלק ביניכם, הילדים. למשל, תכשיטים או ספרים, תמונות ומכתבים. השנייה, דברים שאתם רוצים למכור – ניקח אותם עבורכם בשמחה ונטפל במכירה, בחינם. השלישית, דברים שאתם רוצים לזרוק, ניקח אותם עבורכם ונשליך אותם איפה שאפשרי על פי החוק.  אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר בעת הקשה הזאת, אנחנו כאן עבורכם. אנחנו נעשה זאת בצורה הרגישה והמקצועית ביותר, והכול במרחק טלפון אחד.

אנחנו כאן עבורכם ונשמח לעשות את העבודה עבורכם. בחברה שלנו עובדים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר – מובילים, מפרקים, מרכיבים, נהגים, מנהלי פרויקטים, אנשים שמכירים את הסיטואציה ואת הצורך להיות בה רגיש בצורה הטובה ביותר. 

איך מפנים את הדירה?  פינוי הדירה על ידנו נעשה במהירות וברגישות. אנחנו מגישים עם הצוות שלנו, מיומן ומנוסה, הכולל מפרקים, מרכיבים, נהגים, מנהל צוות – כולם מכירים את הסיטואציה בצורה האינטימית ביותר.

אנחנו בעלי קשרים בעירייה ככה שנוכל להשליך את החפצים למקום המותר במהירות. יש לנו את כל הציוד – מכלי עבודה, דרך כלי בטיחות, כלי שיפוץ וכמובן רכבים / מכולות מתאימות. בתוך שעות בודדות הבית שלכם יהיה ריק מדברים, ותוכלו לחזור לחיים שלכם. אנחנו מבצעים מיון של חפצים, כאמור, על בסיס שלוש אפשרויות – האחת, לזרוק. השנייה, למכור. השלישית, להשאיר אצלכם לאיסוף עצמאי שיעשה באותו היום בתיאום מראש.

אם תרצו נוכל גם להוביל אליכם את החפצים שהחלטתם לשמור. לדוגמה, מזון, בדרך כלל נתרום או נחלק ביניכם (אלא אם הוא לא טוב ואז יש להשליכו לפח). את הריהוט והחפצים נזרוק או נמכור. את המזכרות נחלק או נזרוק. אפשר גם לתרום לנזקקים.  האם הפינוי זריז וחלק על מנת שתוכלו לחזור לחיים במהירות? בהחלט. אנחנו מגיעים מצוידים ומוכנים, והפינוי מתבצע ביעילות ובתוך שעות.

כלומר, אם אתם מעוניינים לפנות מסיבה זו או אחרת את הדירה לאחר פטירת ההורים, אנחנו כאן עבורכם ונעשה זאת מהר כדי לא לגרום לעגמת נפש. אנחנו מכירים את החוקים ובשל כך נעשה זאת בהתאם לתקנות העירייה, בשעות המותרות (כדי שלא להפריע לשכנים) וגם תוך שמירה על הנכס, ועל איכות הסביבה. העבודה איתנו מהירה, נקייה ומושלמת, כדי שלא תצטרכו לסבול יותר ממה שאתם סובלים כעת.

ומה אם יש עוד דברים שצריך לפנות? האם גם את זה אנחנו עושים?  בהחלט כן. באפשרותנו להציע פינוי נוסף עבור נכסים שהיו בבעלות ההורים שלכם זכרונם לברכה. בין היתר,. מחסן שהיה מלא בדברים, לעיתים מגיע למצב של הזנחה קשה בגלל חולי ההורים, ונוכל לסלק משם את הציוד ולרוקן אותו. אנחנו גם מציעים ניקיון ושיפוץ קל של הדירה לאחר הפינוי, בהנחה וצריך להסיר טפטים או לצבוע, לסדר ליקויים קלים או בעיות חשמל וכולי.

אנחנו יכולים לשפר את הדירה אם הייתה במצב מוזנח, ואפילו לפנות את הציוד אם יש צורך, דרך החלון עם מנוף. זה מאפשר לנו לשמור על הציוד שלכם, לשמור על הדירה עצמה וזה הרבה יותר בטיחותי – גם לנו, גם לשכנים וגם למבנה עצמו, שאפשר לאבטח אותו נגד נזקים כאלה ואחרים שכמובן שכולנו היינו רוצים להמנע מהם.  לסיכום, אנחנו מאחלים לכם שלא תדעו עוד צער, ומבטיחים לעמוד לצדכם בשעה הקשה שלכם.

אם אתם זקוקים לפינוי דירה, פינוי מחסן או סיוע בסילוק ציוד לאחר פטירת ההורים, אנחנו הכתובת המקצועית והרגישה עבורכם. אנא, התקשרו אלינו כמה שיותר מהר ונשמח לעמוד לשירותכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן