פינוי בית עמוס ומוזנח כולל ניקיון

איזה סוגי בתים זקוקים לשירותים שלנו?

לא כל בית שיש בו הרבה פריטים הוא בית של אגרנים. ישנם בעלי בתים שאוהבים לרכוש חפצים ופריטים רבים אבל קשה להם להיפרד מהישנים. בכל חדר, בין חדר שינה, חדר ילדים או בסלון אפשר למצוא רהיטים שאינם קשורים האחד לשני, חפצים ישנים ובלתי שמישים ש"חבל לזרוק". בבתים רבים המצב גרוע עד כדי כך שצריך לבצע פינוי באופן מידי. בית עמוס ומוזנח אינו מתאים למגורים, קשה לנקות אותו ולכן יש הרבה לכלוך וזוהמה. בית עמוס ומוזנח הוא מקור למחלות. לא ניתן לנקות את האבק שמצטבר ולא לשטוף את הרצפות העמוסות. ברגע של התפכחות מתקבלת החלטה של בני הבית לבצע פינוי הבית העמוס והמוזנח לבצע ניקיון יסודי ולהחזיר את הבית למטרתו העיקרית והיא מגורי בני המשפחה. אין הרבה צורך להתלבט. שיחה טלפונית או השארת פרטים בחברת צוות פינוי דירה יגרום להתקשרות בין הצדדים לביצוע העבודה.

על מנת לבצע את פעולת הפינוי מזמינים אותנו, חברת צוות פינוי דירה, החברה המקצועית והוותיקה ביותר בארץ למשימות אלו. התקשרו כבר היום!

מי הם הלקוחות שלנו?

  • קשישים, נכים ועריריים שאין להם אמצעים או כוח פיזי לעשות את העבודה
  • ילדים של נפטרים שצריכים להיפטר מתכולת הבית
  • אגרנים כפייתיים

איך מתבצעת העבודה?

  • אנשינו בצוות פינוי דירה עבדו כבר בבתים רבים ובכל פעם הם משתוממים מחדש איך יכול להיות שבבית שאינו גדול במיוחד יש ציוד וריהוט שמספיק לרהט מספר בתים. לאחר פינוי הבית העמוס והמוזנח נכנסת קבוצת ניקיון ועושה ניקיון כללי שכולל בין היתר חידוש חרסינות, משטחי עבודה כלים סניטריים חלונות דלתות ותריסים.
  • עבודת פינוי בית עמוס ומוזנח כולל ניקיון אינה קלה. היא עבודה פיזית שמצריכה ידע וטכניקה לבצע את הפינוי. חפצים ודברים שאינם יכולים להעבירם מהבית למשאית על גבי מנוף נדרשים לביצוע על ידי סבלים שמועמסים על גבם, וכך הם מועברים מהבית למשאית. ביום ביצוע העבודה מוצב מנוף על יד הבית עם משאית שמוכנה לקלוט את כל התכולה שאמורה להיות משונעת למקומות שונים. חלק מהריהוט וממכשירי החשמל נארזים ומוצבים בחצר הבית עד לסיום עבודת פינוי הבית וניקיונו. כל היתר מועמס על המשאית ומועבר ליעדים השונים.
  • לאחר ניקיון הבית חיטוי מפני חרקים ועכברים צביעה וסיוד אפשר להתחיל להחזיר את הציוד והרהיטים שהוחלט שיישארו בבית. במרבית המקרים בעלי הבית אינם מכירים את הבית לאחר שעבר ניקיון והצבת הריהוט המצומצם במקומו.

אנחנו מתחייבים לעבודה טובה, איכותית, מהירה ונקייה – אשר תסייע להחזיר את הבית למצב מחייה ברמה גבוהה. אם אתם צריכים עזרה התקשרו אלינו היום! ')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו