פינוי בית עמוס ומוזנח בראשון לציון

מה תעשו בדירה עמוסה ומוזנחת?

הבית עמוס ומוזנח? נמאס לכם מהמצב ואתם רוצים בו שינוי? לא יודעים מאין להתחיל? התחילו מכך שתיקחו נשימה עמוקה כי כיום לכל בעיה יש פתרון פשוט וקל. שירותי פינוי וניקיון דירה מקצועיים יעניקו לכם נחת ושלווה כי לא תצטרכו להזיע בעצמכם בכל הסיפור של הבית שלכם. חברת הפינוי של שי תגיע עד אליכם לכל מקום ותמצא את הגישה הנכונה לפנות את תכולת הבית מכל מה שמיותר, לנקות ולצחצח, להבריק, להכין את הבית לבאות.

חברת פינוי בית עמוס

 שי פינוי דירה היא חברת פינוי העוסקת עשרות שנים בתחום הפינוי והניקיון, החברה נוסדה למען הלקוחות, ולא משנה כמה הדירות שלהם מוזנחות. שי מגיע עם צוות קבוע, מיומן ומנוסה ועושה סדר בבלגאן של כל בית ומבנה. הצוות מפנה את כל התכולה לאחר מיון ואריזה, מה שצריך ללכת לפסולת יימסר למשאית ההובלה, מה שהולך לתרומה יימסר לכתובת הנכונה, מה שמיועד למכירה יגיע לחנויות יד שנייה, מה שמיועד למעבר למבנה אחר יגיע גם לשם במהרה. החברה של שי ערה לכל המתרחש ולכל הצרכים, היא סורקת את הדירה ומבינה מן הרגע הראשון מה נדרש בה מבחינת הניקיון והפינוי.

ציינו כמה שיותר פרטים לפני הפינוי

פינוי בית עמוס ומוזנח בראשון לציון כמו בכל מקום אחר בארץ דורש תכנון מוקדם של המפנים, לכן שי והצוות שלו צריכים לקבל כמה שיותר מידע לפני שהם מגיעים. תארו להם מה התכולה שדורשת פנוי, מה התכולה שצריכה להגיע לתרומה או למבנה אחר, מה רמת ההזנחה, כמה חדרים יש בבית, ציינו אם יש או אין מעלית, אם יש או אין גג, מה מצב המדרגות – האם הן צרות מדי ויש צורך בשל כך במנוף לצורך הורדת התכולה מהמרפסת? ומה מצב המעלית? האם היא קטנה או גדולה? ציינו כל פרט אפשרי כדי להקל על הצוות ולהכינו כראוי לקראת יום הפינוי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו