ניקיון דירה בתל אביב עמוסה פסולת עד אפס מקום

ניקיון דירה בתל אביב

ניקיון דירה בתל אביב – אתם פותחים את הדלת, ומגלים כי הבית כולו עמוס בפסולת! לא יאומן אבל זה מצב שעלולים להגיע אליו לאחר תקוה ממושכת של אגירה בלתי נשלטת. או לאחר תקופה של הזנחה חמורה מבחינת תחזוקת הבית. מה עושים במקרה כזה? כיצד אפשר להשתלט על כמויות הפסולת האדירות הללו שגודשות כל פינה בדירה? אין זאת כי אם איש מקצוע הוא זה שיוכל לבצע את העבודה, ולפנות את כל הפסולת מהבית המדובר. רק כך אפשר להתאים את הבית לשימוש אנושי סביר.

ניקיון דירה בתל אביב, אל מי פונים?

אם גם אתם מתמודדים עם מקרה כזה בו הנכם ניצבים מול בית גדוש בפסולת, ואין לכם צל של מושג מה עושים במקרה כזה. אתם מוזמנים להכיר את הפתרון היעיל שלכם. המומחה לפינוי דירות הוא הכתובת שלכם לפינוי יעיל ומהיר של כל הפסולת הזו. המומחה מכיר היטב את תופעת האגירה וההזנחה, הוא ראה יותר מבית אחד של אגירה, ויש לו המון מיומנות וניסיון בתחום. כך שאם אתם מתלבטים ולא יודעים כיצד להשתלט על הסיפור המורכב הזה – אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחה. הוא זה שיש ביכולתו להציע לכם פתרון. ולבצע עבורכם את הפינוי ואת הניקיון ביעילות מקסימלית.

כיצד מתחילים לפנות?

כדאי לשים לב לכך שבכל בית עמוס בפסולת יש גם חפצים שימושיים או במצב תקין. ולכן לא מפנים את הכול באופן גורף לאשפה. בשלב הראשון ינסה הצוות לזהות חפצים תקינים ושימושיים. חפצים אלו יופרדו מכל הפסולת וייארזו במקום נפרד במטרה להעביר אותם ליעד מתאים. את כל הפסולת מתחילים לארוז בשקיות גדולות וחזקות. מכולה מיוחדת תוצב לצד הבניין ולתוכו מפנים את כל הפסולת. שכן כאשר מדובר על כמויות עצומות של פסולת אי אפשר להעביר אותם לפח האשפה העירוני שנועד לשמש את כל דיירי הבניין לצרכים יומיומיים.

ניקיון דירה בתל אביב, ניקיון יסודי

לאחר שמפנים את כל הפסולת מהבית מתחילים לערוך ניקיון יסודי בכל הבית. מאווררים את הבית שצבר מחנק במהלך תקופת ההזנחה. מקרצפים משטחים ומסירים אבק, עובש וחלודה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו