פינוי דירות ירושה – כיצד נערכים ומהם השלבים?

מיומנו של מפנה דירות:

"כך נערכים לקראת פינוי של דירות ירושה"

שי גולד, קבלן פינוי מוסמך, מנוסה ומקצועי הפועל בכל תחומי הפינוי האפשריים זה למעלה מ-25 שנה, החליט לשתף אותנו בהכנות המקדימות אות הוא מקיים לצרכי פינוי דירות ירושה.

"שלום לכולכם, אני שי גולד ואני עוסק במלאכת פינוי דירות לכל מטרה. אחד מהליכי הפינוי המיושמים על ידי ועל ידי אנשי הצוות הפועלים עימי הוא נושא פינוי דירות ירושה. פינוי זה הינו הליך המיועד לצורך הוצאה וסילוק של פריטי תכולה ישנים אשר היו שייכים למוריש משטח דירת הירושה. בניגוד להליכי פינוי אחרים, פינוי דירות ירושה הינו הליך אליו נלווים היבטים רגשיים, וזאת בכל אותם מקרים בהם היורש הכיר מקרוב את הנפטר.

כפועל יוצא מכך, הליך הפינוי חייב להתבצע ברגישות יתרה בנוגע לכל אחד מפריטי התכולה המיועדים לפינוי. אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, צוות הפינוי המיומן הפועל בראשותי, מקפידים לבצע מספר שלבים מקדימים בטרם תחילת הליך הפינוי מדירות ירושה.

אחד מהשלבים הינו הליך מיון תכולה מקדים, אשר נועד בין היתר לאפשר ליורש להיפרד מפריטי התכולה אשר היו שייכים למוריש אותו הוא הכיר מקרוב. במסגרת הליך המיון המקדים, אנו מאפשרים למזמין השירות לסמן מאילו פריטי תכולה הוא מעדיף להיפטר ואילו פריטי תכולה הוא מעדיף לשמור ולשמר לזכרו של המנוח.

עם סיום הליך המיון, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מאפשרים למוריש לקבוע מה היא מטרת פינוי התכולה, וזאת בהתאם למצבם של פריטי התכולה השונים המיועדים לפינוי. פריטי תכולה שימושיים בהם המוריש איננו מעוניין, אנו מעבירים לעמותות חסד כתרומה. את הפריטים הלא שימושיים אנו מקפידים להעביר לאתרי פסולת ומחזור מורשים הפועלים בהתאם לחוק.

ברוב המקרים, פינוי תכולה הירושה משטח הדירה, הינו שירות המיועד לצורך השבחת הנכס אותו ירש מזמין השירות, ולכן, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מעמידים לרשותו מגוון רחב של שירותים אשר נועדו בסופו של הליך להשביח את הנכס.

בין יתר השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידינו תוכלו למצוא:

  • פירוק ארונות מטבח ישנים
  • פירוק ארונות ומערכות ריהוט המקובעים לקירות הדירה
  • הוצאת כל פריטי התכולה המיועדת לפינוי משטח הדירה והובלתה לאתרי פסולת ומחזור
  • סיוד הדירה וצביעתה
  • תיקון והחלפת בלאי בשטח הדירה
  • שירותי הדברה להרחקת מזיקים

ושירותים נוספים המותאמים על ידינו בהתאם למצב הדירה לאחר השלמת הליך פינוי תכולת הירושה.

בהיבט הרגשי, אני ממליץ לכל אדם העומד לקיים הליך פינוי של דירות ירושה, ללוות את התהליך בכוחות עצמו, וזאת על מנת להתגבר על האובדן אותו הוא חווה. הקרבה לפריטי התכולה של המנוח אותו הוא הכיר, מסייעים רבות להליך ההתמודדות עם האובדן, אף על פי שהמפגש עם פריטי התכולה מגביר את תחושת הגעגוע ומציף רגשות קיימים בשלב הראשוני.

יחד עם זאת, המפגש עם פריטי התכולה אותם הותיר המנוח, מסייעים רבות לבני המשפחה להתמודד עם האובדן, ואף ללוות את הליך הפינוי החל משלב מיון התכולה המקדים ועד לשלבי ההיפרדות הסופית מאותם פריטים.

אנחנו ב-צוות מומחה פינוי דירה, עוסקים במלאכת פינוי דירות ירושה זה למעלה מ-25 שנה. הניסיון הרב אותו צברנו בתחום מאפשר לנו להיות רגישים וקשובים לצרכי מזמין השירות, ובמידת הצורך אנו מקיימים את הליך הפינוי במספר שלבים ואל בבת אחת, וזאת על מנת שלא להעמיס ברמה הרגשית על מזמיני השירות. כמו כן, אנו מלווים את מזמיני השירות לאורך כל שלבי הפינוי ומסייעים להם ככל הניתן להתמודד עם הליך ההיפרדות מפריטי התכולה של המנוח".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו