הכנת חנות מוזנחת למכירה

שי שירותי הכנת חנות מוזנחת למכירה 

הכנת חנות מוזנחת למכירה – אם יש לכם חנות שהוזנחה לאורך השנים או במהלך החודשים האחרונים, וכעת אתם רוצים להעמיד אותה למכירה, חברת מומחה פינוי דירה מציעה לכם שירות פינוי חנות מוזנחת והכנתה למכירה בכל היבט אפשרי. אנו נגיע אליכם עם צוות עובדים מקצועיים, בוגרים ואחראיים, נבצע מיון של החפצים בחנות, נארוז את כל החפצים שאותם אתם רוצים לאחסן, ונפנה את כל יתר החפצים עד שהחנות תישאר ריקה לחלוטין. בהמשך, נבצע חיטוי מקצועי של החנות באמצעות כלור, ננקה אותה בצורה יסודית, נבצע תיקונים קלים ונגיש לכם אותה מוכנה.

חברה מקצועית ומובילה, מבצעת את כל סוגי הפינוי

חברת מומחה פינוי דירה היא חברת פינוי מקצועית ומובילה המציעה את כל סוגי שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק, ובכלל זה בעלת ניסיון רב בביצוע מאות משימות פינוי של בתי עסק ומשרדים, לרבות חנויות קטנות וחנויות כלבו גדולות. לרשותנו צוות עובדים מקצועיים העוברים הכשרות תקופתיות סביב מגוון מתודולוגיות פינוי שאנו מפתחים, לרבות פינוי של מבנים בגובה רב באמצעות מנוף, פינוי פסולת אורגנית, פסולת סביבתית ועוד.

עבודה מסודרת ושיטתית ועל פי החוק

חברת מומחה פינוי דירה אוחזת בשורה של יכולות המאפשרות לנו לבצע פינוי מסודר ושיטתי של חנויות שבהן עשוי להיות מלאי יקר ערך. כמו כן, אנו משחררים את הלקוח מכל התעסקות עם החפצים המפונים, ועל פי הצורך מפנים אותם ליעדים מורשים כדוגמת ארגוני צדקה, משפחות נזקקות, מפעלי מיחזור או אתרים מורשים להטמנת פסולת, במקרה שגם החפצים הוזנחו וכבר אין בהם כל שימוש.

חוויית שירות יוצאת דופן מקצה לקצה

חברת מומחה פינוי דירה מתחייבת לחוויית שירות יוצאת דופן לכל לקוח, ועושה את כל הנדרש על מנת שתוכלו להעמיד את החנות שלכם למכירה בתוך ימים ספורים, כשהיא מוכנה לכך בכל היבט אפשרי. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ולקבל את כל הפרטים הדרושים לכם לצורך קבלת החלטה, ובכלל זה הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית שתתבסס על היקף העבודה הצפוי במקום, לאחר בחינה של נציג מקצועי של מומחה פינוי דירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו