אני מפנה דירות קרקע

שי מפנה גם דירות קרקע

אני מפנה דירות קרקע, אבל זאת לא חוכמה גדולה. החוכמה הגדולה היא לפנות דירות הנמצאות בקומות העליונות של גורדי שחקים. גם את זה אני כמובן עושה, וזה דורש לוגיסטיקה הרבה יותר מורכבת, אבל אני מפנה גם דירות קרקע, ועל זה אני רוצה לדבר היום. אם העברתם דירה לפחות פעם אחת בחייכם, אתם כבר בטח יודעים שאחת השאלות הראשונות שאתם נשאלים על ידי חברת ההובלה היא באיזו קומה ממוקמת הדירה שממנה מעבירים את החפצים, ובאיזו דירה ממוקמת דירת היעד. ובכן, הקומה בה נמצאת הדירה היא פרמטר קריטי בהערכת היקף העבודה הנדרשת. כאשר מדובר בקומה עליונה יש צורך להוריד את כל החפצים, מה שמאריך את זמן הפינוי בקנה מידה של שעות, ומגדיל מאוד את המאמץ, ואותו הדבר לגבי הקומה מה ממוקמת דירת היעד.

ישנה חשיבות לקומה בה ממוקמת הדירה

אותו הפרמטר בא לידי ביטוי גם כאשר מדברים על פינוי דירות, ואכן כאשר מדובר בפינוי דירת קרקע המאמץ קטן, וזמן הפינוי מתקצר להפליא, ולכן גם עלות הפינוי צריכה להיות נמוכה יותר. הרבה אנשים מגיעים לחברות פינוי אחרי שקיבלו המלצה מחבר או שקראו תגובה או פוסט של מישהו באינטרנט. הם יכולים לקבל קנה מידה לגבי המחיר ששילם אותו חבר, אך אין שום הכרח שהם ישלמו את אותו המחיר אם החבר שלהם פינה את חפציו מקומה עליונה, בעוד הם מתכוונים לעשות את הפינוי מדירת קרקע. יחד עם זאת, בעולם הפינוי ישנם פתרונות טובים יותר לדירות הממוקמות בקומות עליונות. כך למשל, ניתן להתקין משפך של פסולת בניין מחלון הדירה היישר למכולה. אל תוך המשפך אפשר לשפוך כל חפץ שהוא שנכנס בפתח המשפך, ואותו חפץ מגיע היישר למכולת הפינוי בתוך שניות ספורות. בעולם ההובלות לא ניתן לבצע את התהליך הזה, פשוט מכיוון שהחפצים עוברים למקום אחר וצריכים להישאר שלמים ותקינים. כאשר מפנים דירה, החפצים מועברים למיחזור או להטמנה ולכן אין חשיבות לשמור עליהם שלמים.

צריכים גם פינוי חצר?

זאת גם הסיבה, שאם אתם גרים בקומה עליונה, עלות הפינוי לא תעלה לכם הרבה יותר מפינוי קומת קרקע, ולהיפך, אם אתם גרים בקומת קרקע, אל תצפו למחיר נמוך באופן משמעותי מפינוי דירה בקומה עליונה. לתהליך פינוי של קומת קרקע אנחנו מגיעים בדרך כלל עם צוות פינוי מצומצם שיכול לבצע את העבודה בקלות ובמהירות רבה יותר. בנוסף, ניתן להשתמש במגוון רחב של אמצעי שינוע שלא ניתן להשתמש בהם כאשר מעורבות מדרגות בתהליך הפינוי. מה שכן, בהרבה מאוד מן המקרים, כאשר מדובר על פינוי דירת קרקע, אל תהליך הפינוי של הדירה נלווה גם פינוי חצר. פינוי חצר יכול להיות עניין מאוד פשוט אם לא השתמשו בחצר הזאת כמחסן, ויכול להיות עניין מאוד מורכב אם החצר מלאה בפסולת שהצטברה שם במשך שנים, כשאף אחד לא ממש השתמש בחצר הזאת פרט לצורך השלכת פסולת מכל הסוגים.

הערכת עלות על ידי איש מקצוע

בסופו של עניין, העלות של הפינוי משתנה על פי שורה של פרמטרים, והעובדה שמדובר בדירת קרקע הוא פרמטר חיובי מאוד בחישוב העלות. יחד עם זאת, אם כמות החפצים גדולה, אם יש חצר שצריך לפנות, והחצר נמצאת במצב רעוע, הרי שהיתרונות של דירת הקרקע יכולים להיעלם כלא היו. לצורך קביעת העלות, אני שולח איש הערכה המבצע הערכה של היקף העבודה וזמן הפינוי הנדרשים לצורך הפינוי, ובהתאם לכך לנקבעת העלות, בין שמדובר בדירת קרקע, ובין שמדובר בדירה בקומה עליונה.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן